1

Onderwerp: beklede taart ontdooien in plastic taartdoos????

Ik heb een taart bekleed enal in de vriezer gedaan, nu ga ik die afwerken, maar omdat het maar een kleintje was heb ik hem in zo'n plastic taartdoosje van de emte gedaan. (Waar de chocobollen inzitten).Kan ik hem in die doos ontdoouen, of gaat dat mis?

Groetjes Sandy

Re: beklede taart ontdooien in plastic taartdoos????

Hoi Sandy,

Ik weet ook steeds uit m'n hoofd niet precies hoe het zit. In ieder geval goed opletten dat je geen condens/zweet krijgt.
Misschien kun je de zoekfunctie even gebruiken, er staat al heel veel over geschreven, volgens mij.

Groetjes!

3

Nooi ontdooien in kunststof, dat neemt gene vocht op, krijg je natte taart van

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

4

Ik heb wel eens een stukje taart in huishoudfolie ingepakt en ingevroren. Toen in de koelkast, in de folie, laten ontdooien. Toen zonder folie op kamertemperatuur laten komen. Ging goed. Normaal zou ik ook zeggen geen plastic (doos). Inderdaad vanwege dat het vocht niet weg kan, maar je kunt het proberen? Of je laat de doos iets open staan?

5

Ik heb maar het zekere voor het onzekere genomen, heb mijn minitaartje in een mega (kartonnen) taartdoos gedaan.

6

Beklede taart kun je ook prima "bloot" ontdooien in de koelkast. Zorg alleen wel dat je geen sterk ruikende dingen in de koelkast hebt staan.

7

Is wellicht beetje afhankelijk van je koelkast, maar als ik dat doe is mijn taart drijfnat, nou is dat niet zo erg want vries alleen voor onszelf wel eens wat in, maar toch

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda