1

Onderwerp: mix voor aardbeibavarois bij botercreme?

Ik vroeg me af of iemand al eens geprobeerd heeft om botercreme op smaak te maken met het poeder voor aardbeibavarois mix.
Zoja, werkt dit en smaakt het dan ook?
En hoeveel poeder toevoegen dan?
Groetjes, Anuschka

2 Laatst bewerkt door Carien (03-05-2015 20:20)

Re: mix voor aardbeibavarois bij botercreme?

ik vraag me dan vooral weer af: waarom zou je??
Er zijn weer verse aardbeien, er zijn ook diepvries-aardbeien.... even pureren en door je bc mixen. Heerlijk en zonder onnodige toevoegingen =)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

3

Dat vind ik ook, maar als de klant geen stukjes of pitjes erin wil en patidess ook stukjes en pitjes bevat, weet ik ook niet veel andere dingen. En dit had ik nog staan.

4 Laatst bewerkt door Carien (03-05-2015 21:16)

jemig... aardbeienpitjes zijn minuscuul.... aardbeien pureren en dan zeven?

5

Dan zou ik eerder saroma poeder er doorheen doen. Zelf heb ik het nog niet gedaan, maar lees dit wel vaker. Ik had ook eens een klant die per se geen stukjes aardbei wilde (ik gebruik meestal aardbeienjam of aardbeienvlaaivulling). Ik heb toen Hero Fruitpasta gebruikt. Hier zitten geen stukjes in, maar is misschien te vochtig om door de bc te doen. Zou je even uit moeten proberen  ;)

6

Dat is ook nog wel een idee...ik er morgen mee aan de slag, eens even wat opties uitproberen...
En, tja, Carien, binnenkort weer een klant die een makkelijke, lekkere, buiten de koelkast houdbare vulling wil, ècht zonder stukjes, pitjes of korreltjes, pffff...

7

:think:  allemaal mensen zonder tanden?  =D  *D :+

alhoewel ik het knap zou vinden als ze bij gepureerde (met een staafmixer kapot gemalen) aardbeien de pitjes vinden....  ;)

anyway... in perzik, peer, appel, kers enz zitten geen pitjes die je eet, variatie te over :)

8

Om je vraag te bantwoorden, ja dat kan.
Die tip is me ooit in een taartwinkel gegeven (niet DLT)
Ik dacht toen ook, dubbelop, maar heb het eens uitgeprobeerd  met een beetje botercreme en het was heerlijk.
Ik weet niet meer hoeveel ik erbij deed, gewoon op smaak.

Mijn faceboekpagina met mijn taartjes
http://www.facebook.com/pages/Home-made … 1595328591