1

Onderwerp: wie heeft er ervaring met o.a. damco fondant?

Ik had laatst op fb gelezen dat merckens candy melt veel lekkerder werkt dan die (stomme dikke rot)wilton :o , ik zoeken dus naar merckens candy melt en ja hoor gevonden, ik ff verder snuffelen op deze site en daar kom ik damco fondant tegen, heeft iemand hier ervaring mee? Heb nl al verschillende merken geprobeerd maar ik kom tot nu toe elke keer weer terug op bakels. Wil alleen die van de sligro nog proberen en misschien deze van damco dus vandaar.

Ik weet niet of ik dit in dit onderwerp erbij mag vermelden maar ben ook benieuwd of iemand ervaring heeft met merckens candy melt.

Gr Jennifer

you can't buy happines but you can buy chocolate, that's kind of the same thing ;-), voor meer taartjes kan je ook mijn fb pagina bekijken https://www.facebook.com/youcake.nl

2

Re: wie heeft er ervaring met o.a. damco fondant?

Oud topic, maar er is indertijd helemaal niet op gereageerd, dus ik vraag me af of er inmiddels wel mensen zijn die ervaring hebben met damco rolfondant.

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)

3 Laatst bewerkt door vonn (28-04-2015 16:35)

Re: wie heeft er ervaring met o.a. damco fondant?

Volgens mij is damco overgenomen door steensma en vallen de producten nu onder de naam backer en co. Ik heb een tijd geleden de fondant geprobeerd en was er niet kapot van het bleef heel erg in m'n moulds plakken. Ik heb nog wat liggen, je mag het komen halen om te proberen  ik werk in rhoon,  wil het ook naar je opsturen dan betaal je alleen de verzendkosten.

Help mijn vrouw heeft een hobby

4

Re: wie heeft er ervaring met o.a. damco fondant?

Hmmm... dat maakt me nog niet enthousiast om het uit te proberen. Ik wacht nog even af of er mensen zijn met andere meningen ;)

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)

5

Re: wie heeft er ervaring met o.a. damco fondant?

Heb het zelf toen niet geprobeerd dus kan je ook niet helpen, wel de merckens candy melt, was ik niet kapot van, nog steeds zoekende naar een lekker werkende candy melt haha.

you can't buy happines but you can buy chocolate, that's kind of the same thing ;-), voor meer taartjes kan je ook mijn fb pagina bekijken https://www.facebook.com/youcake.nl