Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Sweet table in pastel
Pagina's 1
Ik vind het er mooi uit zien!
Wow, wat is dat prachtig zeg.
Heel erg mooi en stijlvol!
Ik ben fan!
Wat mooi!!! en wat een hoeveelheid!!!
vind je cake pops er zo mooi uitzien
Geweldig! En wat een super leuke cupcake-papiertjes/kartonnetjes, waar heb je die gevonden als ik vragen mag? Ik vind ze enig!
Ben sinds kort ook begonnen met het maken van sweettables ( en ben nu al verslaafd hahahah )
Vind deze prachtig, iid jammer van de achtergrond maar dat heb je meestal niet in de hand !
Bedankt! Sweet tables zijn idd verslavend
Bedankt! Sweet tables zijn idd verslavend
De kartonnen cups komen bij de sweet table shop vandaan, er zijn nog veel meer leuke.
Heel erg mooi in die kleuren. De cakepops zien er echt supermooi uit. Draai je deze cakeballetjes zelf of gebruik je n cakepopmaker?
Wat betreft die cupcake bakjes. Ik had ze ook gekocht maar ik vind t onhandig om de cupcake eruit te eten of je moet m met n vorkje eten.
Maar het ziet er zeker wel leuker uit!
Dankjewel! De cakepops zijn gemaakt met de cakepopmaker, vind ik lekkerder als de gedraaide balletjes. De kartonnen cupcake bakjes zijn idd niet heel handig met eten, echt voor de leuk zeg maar;). Ik bak de cc's wel in een simpel normaal papiertje en zet ze daarna dan in het bakje, zo zijn ze er evt. met eten nog vrij simpel uit te halen.
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Sweet table in pastel