1

Onderwerp: Regenboog, bloemen, vlinders en vooral roze was de wens

En daarvan kwam dit stapeltaartje.
Het bloemenmeisje met dank aan een howto op het forum :) 
Het bakken van de regenboogtaart viel me nogal tegen. Op de een of andere manier werd het bovenste gedeelte van de biscuit heel klef, gelukkig kon ik dat eraf halen en bleef er nog genoeg over.
Iemand enig idee hoe ik dat volgende keer kan voorkomen?

http://www.mijnalbum.nl/Foto-46IDWCZB.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ITCUKGSP.jpg

Als het leven je citroenen geeft, maak dan limonade (of taart natuurlijk )

2

Re: Regenboog, bloemen, vlinders en vooral roze was de wens

Mooi, zo leuk de binnenkant!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

Leuk! Ik vind een regenboog binnekant altjjd erg leuk!

4

Wat een ontzettend lief taartje en zo vrolijk, je kleurtjes zijn super helder en mooi gedaan :thumb:

soms heb ik ook zo'n klef laagje denk dat het dan net wat langer moet bakken maar dat weet ik niet zeker :think:

ik haal het er ook altijd vanaf en dan is de taart verder erg lekker  :9  :9

5

Baklataart schreef:

Wat een ontzettend lief taartje en zo vrolijk, je kleurtjes zijn super helder en mooi gedaan :thumb:

soms heb ik ook zo'n klef laagje denk dat het dan net wat langer moet bakken maar dat weet ik niet zeker :think:

ik haal het er ook altijd vanaf en dan is de taart verder erg lekker  :9  :9

Gelukkig! Kon natuurlijk niet even proeven.

6

Dank jullie wel, was er zelf ook wel tevreden mee, behalve.........  weer niet strak genoeg naar mijn smaak  :nooo:
Daar wordt ik soms zo moe van. Ik wil zo graag een super strakke taart met scherpe rand, en dat wil maar niet lukken :S

7

Ze is leuk! En je bloemenmeisje is echt ontzettend goed gelukt.
En voor het strak bekleden van de taart vind ik het opstijven in de koelkast na het afsmeren erg belangrijk. Daarna nog een laatste maal afwerken met je paletmes vóór je gaat bekleden. Maar het is ook wel ervaring en af en toe een beetje geluk (of is het soms pech?  ;)  ). Maar ik vind het bij jouw taart erg meevallen, hoor. Dus niet zo streng voor jezelf zijn.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"