1

Onderwerp: marine taart

http://i62.tinypic.com/ftg4fn.jpg

Re: marine taart

Wat een leukerd! Mooie kleuren en het thema komt in van alles terug (zelfs het lint!)... Daar zal klein Kai vast heel blij mee zijn. :)

3

Oh die is leuk en zo mooi hoog. Erg goed gedaan!

4

geweldig!

5

Ook al zo leuk! :D

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

6

Wat een bijzonder leuke taart. Leuke kleuren, mooie details....zoals het lintje rondom, helemaal bij het thema passend.

Top!!

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

7

Wat leuk gemaakt!

8

Zo leuk gemaakt! Prachtig gedaan.

“Find something you're passionate about and keep tremendously interested in it.”

9

Prachtig!! Heeel mooi!

.. Want taart kan altijd!!

10

mooi gedaan

neem ook eens een kijkje op mijn Facebook site: taartengoed

11

oh, hoe doe je dat toch steeds, jouw taarten zijn altijd zo strak en zo bijzonder mooi!! :thumb:

tot in de puntjes het lintje is zo leuk erbij en het onderbord is zo netjes en mooi, super taart gewoon weer :D

12

Wauw! bedankt voor jullie reacties !!  =D  :y
Baklataart. Mijn taarten zijn met boter creme afgesmeerd. Dus kan altijd strakker als je met ganache doet. Ik doe dat heel af en toe. De onderbord is niet bijzonder. deze gewoon met gemarmerd fondant en met een super scherp de randjes gesneden. De lint had ik toevallig. Al meer dan een jaar geleden gekocht omdat ik mooi vond toen hi hi.  ( hoop dat mijn Nederlands goed genoeg is)

Wauw wat een schitterend ontwerp!

14

May schreef:

Wauw! bedankt voor jullie reacties !!  =D  :y
Baklataart. Mijn taarten zijn met boter creme afgesmeerd. Dus kan altijd strakker als je met ganache doet. Ik doe dat heel af en toe. De onderbord is niet bijzonder. deze gewoon met gemarmerd fondant en met een super scherp de randjes gesneden. De lint had ik toevallig. Al meer dan een jaar geleden gekocht omdat ik mooi vond toen hi hi.  ( hoop dat mijn Nederlands goed genoeg is)

je nederlands is prima :thumb:  :thumb:

en het is wel bijzonder hoor het is gewoon een super mooi geheel, wel leuk dat je dingen al lang geleden hebt gekocht en dan zo leuk van pas komen =D

15

Sorry ik mis het woord "mes"bij mijn vorige bericht. (om de randjes van de onderbord snijden).

16

Super afgewerkte taart! Heel mooi.