1

Onderwerp: Hello kitty: roze, goud en wit

Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets heb gepost.
Vandaag een Hello kitty taart gemaakt voor een meisje dat 1 is geworden.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-PKWWCFOH-D.jpg

Liefs, HK

Re: Hello kitty: roze, goud en wit

Strak!! Niet normaal meer...

3

Echt heel strak!!! Maar ook zoo leuk! Hele leuke details, die ruffles ook vanonder de draperieen...top!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

4

Wat een plaatje!!! en zo ontzettend strak of ze langs een snijmachine zijn gegaan :lol:

Zo lief die onderste laag en en de bovenste laag vind ik zo mooi net als de middelste :thumb:

prachtig gedaan weer hoor!! :D

5

Strak! Hoe doet iedereen dat toch?
Leuke details en mooi geheel.

6

Dank jullie wel voor jullie complimenten. Daar word ik altijd zo happy van

7

KimN schreef:

Strak! Hoe doet iedereen dat toch?
Leuke details en mooi geheel.

Dank je wel.
1:1 botercreme. Goed koelen en geduld.

8

wat prachtig en zo mooi strak! mooi hoor.

Ik heb ook net een taart gemaakt voor mijn zoontje en mijn best gedaan om het strak te maken, maar nu vraag ik toch wat af..
Mijn taarten waren niet helemaal gelijk, dus om hem strak te krijgen moet ik dus meer botercreme gebruiken met afsmeren zodat de taart gelijk en strak wordt. maar doe jij dat dan ook?
eigenlijk is hoe strakker hoe meer botercreme? anders wordt de taart niet zo strak lijkt mij? maar eigenlijk wil ik zo min mogelijk botercreme aan de buitenkant, hoe doe jij dit?

groetjes Astrid.

wauw. Zo'n scherpe randen...

10

astap79 schreef:

wat prachtig en zo mooi strak! mooi hoor.

Ik heb ook net een taart gemaakt voor mijn zoontje en mijn best gedaan om het strak te maken, maar nu vraag ik toch wat af..
Mijn taarten waren niet helemaal gelijk, dus om hem strak te krijgen moet ik dus meer botercreme gebruiken met afsmeren zodat de taart gelijk en strak wordt. maar doe jij dat dan ook?
eigenlijk is hoe strakker hoe meer botercreme? anders wordt de taart niet zo strak lijkt mij? maar eigenlijk wil ik zo min mogelijk botercreme aan de buitenkant, hoe doe jij dit?

groetjes Astrid.

Hoi Astrid,

Om mijn taarten gelijk te krijgen ( recht ) gebruik ik de onderkant als bovenkant en snij ik de onderkant ( wat eigenlijk de bovenkant was ) recht af.
Ik smeer meestal 2 keer af. Niet te dik ook. maar dat het mooi egaal word.
Verder is het belangrijk om 1:1 botercreme te gebruiken en na het eerste keer afsmeren de taart in de koeling te doen en daarna ( half uur later of zo ) weer af te smeren en weer koelen en daarna bekleden.
Het gaat jouw ook vast lukken! Succes.

Groetjes.

Wauw schitterend en zooooo strak, wauw wauw!