1

Onderwerp: Minnie Mouse voor Yentl

Yentl haar moeder wilde graag een klein stapeltje (15 en 20 cm), roze en Minnie Mouse erop. En, als het kan, graag sterretjes. Nou, dat kan  :)

Dit is de eerste taart die ik maak voor iemand die ik niet ken...via een Facebook site zag ik het verzoek staan en heb gereageerd. Best spannend en ik hoop dat de taart aan de eisen voldoet (al waren de eisen minimaal).
Morgenochtend wordt de taart opgehaald.

http://www.mijnalbum.nl/Foto720-8ZECI3HW.jpg

2

Re: Minnie Mouse voor Yentl

Maak je daar geen zorgen over, want dat zit wel goed! Het is een superleuke en mooie taart geworden. Yentl en haar moeder zullen hier morgen heel blij van worden. Weet ik zeker!

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

3

Heel erg leuk! Ik ben ondertussen weet ik het hoeveel taarten verder, en het blijft (vind ik dan) elke taart even spannend (goed vooruitzicht he haha)

.. Want taart kan altijd!!

4

En bedankt Lejow  :lol:

5

Wow heel m8oi!

6

Prachtig en zo hoog!!!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

7

ohhhh, hij is prachtig en zo lief en vrolijk!!! :thumb:

die weten niet wat ze zien en zullen er ontzettend blij mee zijn =D

je taarten zijn ook zo mooi hoog :thumb:

Wauw wat zijn je taarten prachtig hoog en wat mooi gedecoreerd! Mooi!

9

Heel mooi! Yentl en haar moeder vinden hem vast ook prachtig.

10

Bedankt voor de reacties!

Yentl haar moeder (en vader) was/waren heel blij met de taart! Naderhand kreeg ik nog een berichtje dat alles op was gegaan en de taart erg lekker was. En zij eindigde met "tot volgend jaar"  :)

De 20 cm was 10 cm hoog en de 15 cm 12 cm.