1

Onderwerp: Aardbeien Cake - taartje

Ik moest mijn amandelmeel eens gaan gebruiken want heb nog twee zakken liggen en vond een recept van een aardebeiencake.
Ik had niet verwacht dat hij echt heel erg lekker zou zijn maar hij is echt heerlijk.
Ik heb een stukje geproefd toen hij nog warm was en de bovenkant is lekker krokant en binnenin lekker zacht.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZCSGXRKM-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-J43A3SMI-D.jpg

2

Re: Aardbeien Cake - taartje

Leuk hé?, als het lekkerder uitvalt dan je verwacht.

Dat had ik laatst ook. Ik wist niet of mud cake wel iets voor mij zou zijn. Ik ben gek op chocolade maar chocolade mud cake leek me een beetje te veel van het goede. Maar ik vond hem best lekker. (Wel met melkchocolade gemaakt).

Nokkie schreef:

Leuk hé?, als het lekkerder uitvalt dan je verwacht.

Dat had ik laatst ook. Ik wist niet of mud cake wel iets voor mij zou zijn. Ik ben gek op chocolade maar chocolade mud cake leek me een beetje te veel van het goede. Maar ik vond hem best lekker. (Wel met melkchocolade gemaakt).

Inderdaad was het heel verassend haha en ik vind melkchocolade ook veel lekkerder dan puur maar mudcake heb ik ook nog niet gemaakt want vind de brownie al zo machtig :)

4

Ziet er HEERLIJK uit!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

5

Ziet er erg lekkerrr uit!! Ik geloof ik kom bij jou in de buurt wonen...en kom dan heel vaak even een bakje koffie doen  :lol:

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

Bianca1969 schreef:

Ziet er erg lekkerrr uit!! Ik geloof ik kom bij jou in de buurt wonen...en kom dan heel vaak even een bakje koffie doen  :lol:

Nou dat is goed hoor want hier zitten ze soms tegen heug en meug te eten.
Hoewel dit taartje heel erg hard is op gegaan.
Ik was even met mijn man naar mijn moeder kom 2 uurtjes later weer terug en taartje ook weg haha.
Helemaal op gegeten en dat terwijl mijn man nog graag een stukje had willen hebben.
Ik ga hem morgen nog maar een keer maken :)

7

dollelollypop schreef:

Goed plan...komt je amandelmeel tenminste op....en je kasten komen leeg...=plaats voor nieuwe voorraad  :lol: ....+kunnen wij hier nog meer genieten van al je baksels  :D

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

Bianca1969 schreef:
dollelollypop schreef:

Goed plan...komt je amandelmeel tenminste op....en je kasten komen leeg...=plaats voor nieuwe voorraad  :lol: ....+kunnen wij hier nog meer genieten van al je baksels  :D

dollelollypop schreef:
Bianca1969 schreef:
dollelollypop schreef:

:lol:  :y

10

Oh, dat ziet er wel weer even heerlijk uit!! :9  :9

Jammie ik zou zo een stukkie lusten hihi