Onderwerp: Sesamstraat taart
Elmo en koekemonster voor mijn zoontje die gisteren 2 is geworden.
taart is gevuld met Limoenbavarois, aardbeivlaai vulling en Aangevette slagroom.
Bedankt voor het kijken
Astrid.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Sesamstraat taart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Elmo en koekemonster voor mijn zoontje die gisteren 2 is geworden.
taart is gevuld met Limoenbavarois, aardbeivlaai vulling en Aangevette slagroom.
Bedankt voor het kijken
Astrid.
Hij is echt geweldig geworden!
Vrolijke taart!
wauw leuk zeg...zo vrolijk!
Wauw, hij is echt zo ontzettend mooi geworden en wat strak!!!
Super hoe je Elmo en koekie monster hebt gemaakt
vond je de mat fijn om mee te maken? en ging het goed?
Wat zal je je zoontje opgekeken hebben toen hij deze taart zag en natuurlijk van harte gefeliciteerd met Rowan
oh, wat een knap staaltje taart en boesteerwerk, ik vind de twee heren echt GE WEL DIG
Supervrolijke nette leuke taart, niks op aan te merken gewoon helemaal geweldig!!!
Wow, wat is ie leuk geworden!! Supermooi en netjes gedaan, zeg!
Ohww bedankt allemaal voor die leuke berichtjes!
Ik probeer aan de strakheid te werken, maar dat is nog best lastig, taarten zijn natuurlijk nooit helemaal gelijk, dus dan moet je zoiets beetje opvullen met botercreme, maar wil ook weer niet een te dikke laag onder het fondant dus ik probeer nog een beetje te oefenen maar ik zie vooruitgang in mijn taarten, en dat is natuurlijk wel leuk!
Ik wil alleen nog wel kijken hoe ik de taarten mooi strak kan krijgen zonder teveel botercreme.
Mijn zoontje vond de taart helemaal leuk en herkende de figuurtjes meteen, en dat is zo leuk!
Aan baklataart:
Ik heb The mat helaas nog niet kunnen proberen, vanwege drukte en op laatste moment moest ik het fondant erop doen..dus heb het nog maar snel op de oude methode gedaan
Maar ik ga hem natuurlijk binnenkort snel uitproberen
Mooiiii! Heel vrolijk
Ohwww, wat een ontzettend lieve, leuke taart! En wat een scheetjes die baby-Elmo en -Koekiemonster!
Thanks dames
Dit ziet er toch geweldig mooi en strak uit!!! Top!
Bedankt HK!
Helaas merkte ik dat mijn taartzaagje helemaal niet gelijk is.. ik had mijn taart dus ook beetje schuin en heb de bovenkant wat opgevuld met botercreme.
Bedankt voor je compliment
Ik hoop natuurlijk nog veel beter te worden
groetjes Astrid.
Echt ontzettend leuk geworden zeg, wat een strakke randen en mooie poppetjes. En vrolijke kleuren.
Tieneke
Wauw wat ontzettend goed en lief geboetseerd en wat een strakke en vrolijke taarten!
Bedankt Tante Tien en Taartensprookje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Sesamstraat taart