1

Onderwerp: Schaapjes

Hey,

Binnen 3 weekjes dien ik schaapjes te maken van cupcakes en cake pops.

Voor de cupcakes heb ik voorbeeldje gevonden met daarop minimarshmallows gekleefd en het zal zoiets worden.

Voor de cakepops komt ik er echter niet uit.

Iemand die me voorbeeldjes kan geven en me ook kan zeggen hoe ze werden gemaakt ?

Ik moet een 100-tal cupcakes hebben en 50 cakepops, dus de makkelijkste oplossing zal de voorkeur krijgen denk ik.

Thx alvast !!

Cath

2

Re: Schaapjes

Is er trouwens iemand die me kan zeggen waar ik aan witte suikerparels kan geraken ? (eventueel voor de cakepops) ?

Ik vind enkel die kleine potjes van 80 gram, maar voor 50 stuks, zal ik toch heel wat meer nodig hebben vrees ik en dan wordt het toch wel heel duur...

Ik denk eraan om naar dit model te werken:

http://www.mamaplaats.nl/blog/cakepop-s … n-met-kids

Grtjs

3

Catherina schreef:

Is er trouwens iemand die me kan zeggen waar ik aan witte suikerparels kan geraken ? (eventueel voor de cakepops) ?

Ik vind enkel die kleine potjes van 80 gram, maar voor 50 stuks, zal ik toch heel wat meer nodig hebben vrees ik en dan wordt het toch wel heel duur...

Ik denk eraan om naar dit model te werken:

http://www.mamaplaats.nl/blog/cakepop-s … n-met-kids

Grtjs

Zien er wel  heel erg leuk uit, maar ik vraag me af: "eet dat wel lekker?" De suikerparels die ik ken zijn knetterhard. Niet echt lekker  om zoveel van te moeten opeten. Maar misschien zijn ze er ook wel in een zachtere variant?

4

Ik zou bolletjes fondant/marsepein rollen, al zijn dat er dan wel heel veel  ;) . Laatst zag ik ook schaapjes die wit bekleed waren en hier en daar een krulletje wit. Was ook leuk. Of met een ronde uitsteker in de fondant drukken?

5

Ik zou ook bolletjes fondant gebruiken( tip gebruik je parelrand mold hiervoor, ik heb er een met drie maten en denk dan te kleinste maat geschikt zou zijn.) zachte parels ( die zijn er ook geloof ik).

Live as if you were to die tomorrow
Learn as if you were to live forever! -Ghandi-