1

Onderwerp: bruidstaart from hel

Wat een k* taart om te maken. Alles goed op schema, gebakken, vullingen klaar. Geen probleem.
Maar toen....... bekleden... wat een ellende. Met een huilende schoonmoeder naast je krijg ik toch echt mijn kop niet helder. Schoonvader is zijn ene been al rond de verjaardag van mijn zoontje verloren(was dus ook niet echt een succes) en nu twee week later gaat de andere ook geamputeerd worden.
Heb in totaal 11!! keer bekleed. Op de bovenste twee zit dan ook twee lagen fondant. Ik durfde het er niet meer af te halen want ik trok alles kapot dus maar laten zitten en een laag extra gedaan.
Durfde het bruidspaar ook bijna niet onder ogen te komen, maar ze waren tevreden gelukkig.
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xtf1/v/t1.0-9/s480x480/11092097_636248579840971_5044115364930731734_n.jpg?oh=c62a51b9e32a6cf1951e9ebe6b1950b7&oe=55C84A82&__gda__=1440236716_1ddfeb0a60bb45774496a75a493ba2d6
https://scontent-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xpt1/v/t1.0-9/11071835_636248603174302_3966467239322233593_n.jpg?oh=6d2e897ffff94eab614b9f12bd3ae826&oe=55D5B23B

neem ook eens een kijkje op mijn Facebook site: taartengoed

2

Re: bruidstaart from hel

Ik vind hem er top uitzien! Mooi kleureffect in je bloemen trouwens!

3

Oh, wat erg!! Desondanks vind ik het niet terug te zien in je taart, hij is mooi!!! Veel sterkte

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

4

Wat een drama voor je als het bekleden zo ontzettend tegen zit !!!

maar daar zie ik helemaal niks van hoor, je taart is super mooi en de bloemen zijn prachtig :thumb:

Knap hoe je het ondanks de nare omstandigheden zo mooi hebt gedaan, petje af hoor :)

heel veel sterkte voor je schoonvader en ook voor jullie natuurlijk.

Och wat naar! Ik kan me voorstellen dat je daar niet gelukkig van wordt... Maar... niks van te zien, prachtige taart met erg mooie bloemen!

6

Ook al waren er zoveel problemen, hij is prachtig geworden!!!

7

Heel knap om onder die zware omstandigheden zo'n mooie taart te maken! :thumb:
Veel sterkte.

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

8

Het resultaat is gewoon heel erg goed. Niks geen stress bij te zien.

Veel sterkte met en voor je schoonvader. Geen gemakkelijke tijd voor jullie. Sterkte en beterschap

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

Je bloemen zijn prachtig en maken alles goed :) Dat heeft het bruidspaar vast ook gedacht ! Sterkte verder

10

Wat rot voor jullie. De taart ziet er top uit! Heel mooi hoor!

Aan het huishouden doen ga je niet dood, maar ik neem liever geen risico!
http://creataartjes.webklik.nl

11

Wat een rot omstandigheden maar daar zie je niets van terug!

12

Oh....Ik herken die stress! Wat een ellende met de tijdsdruk erachter, want op een bruiloft moet het wel perfect zijn! Maar mooi opgelost hoor! Die oneffenheden die jij ziet, ziet de klant niet.

Wauw petje af! Zulke omstandigheden.. en kijk hoe de taart eruit ziet, prachtig vind ik 'm!