Onderwerp: Oefentaartje boomstam
Maar goed dat ik besloten heb eerst maar even te starten met oefentaartje voor het echte werk begint; deze "boomstam" lijkt meer op een fluitketel haha...Back to the drawingboard

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Oefentaartje boomstam
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Maar goed dat ik besloten heb eerst maar even te starten met oefentaartje voor het echte werk begint; deze "boomstam" lijkt meer op een fluitketel haha...Back to the drawingboard

Whahahaha, een fluitketel! Nou, ik vind het al een hele mooie boomstam, maar door de vorm kan ik me voorstellen dat je het een fluitketel vindt. Gewoon nog even door ontwerpen, komt helemaal goed!
Ik vind hem heeel cool hoor ! Misschien als je de tak eerder afhakt dat het dan al minder 'fluitketel' lijkt?
Een design fluitketel!
Het is een leuke boomstam, met een ingekorte tak is het fluitketel-effect inderdaad snel verholpen. 
wat een leuke boomstam!!!
ik vind het knap hoe je het gemaakt hebt hoor , doe het je echt niet na!! en nu heb je 2 dingen geoefend een boom en een fluitketel.
Wat de anderen ook zeggen iets korter de tak en je hebt een heel mooie boomstam 
De Hema heeft regelmatig ontwerp wedstrijden voor huishoudelijke apparaten......
Nee, grapje, ik vind het echt een super leuke taart hoor!
Wat een leuke taart. Idd wat al gezegd is: de tak inkorten...en weg is je fluitketel!
De tak heeft ook de vorm van een fluitketel-fluit (of hoe noem je zoiets
). Misschien als die gewoon iets anders gevormd was, had je de perfecte boomstam. En het leuke is: je weet nu ook hoe je een fluitketel kunt maken.
De Hema heeft regelmatig ontwerp wedstrijden voor huishoudelijke apparaten......
Zal ik m maar ff inzenden dan haha 
Ik vind hem echt al goed!!
haha ik vind hem helemaal leuk!
en inderdaad als fluitketel zou hij ook leuk zijn!
Stukje tak eraf evt klein stukje aan de andere kant en klaar in mijn optiek.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Oefentaartje boomstam