1

Onderwerp: zwangere buik taart

Een ex-collega die pas zwanger is , wilde graag een origineel taartje om de familie zonder teveel woorden te vertellen dat ze zwanger  is ;)
Ze wilde een eenvoudige taart, niet teveel frulletjes eraaan.
Komt voor mekaar, een eenvoudig maar mooie (vind ik toch  ;)  ) zwanger buik taart: de tekst heeft ze wel zelf gekozen:

http://i51.tinypic.com/10ynygp.jpg
http://i56.tinypic.com/2u736kw.jpg

2

Re: zwangere buik taart

Knap gedaan! Echt een mooie rode kleur!

:thumb:  :thumb:  :thumb:

3

Het is echt een hele leuke taart geworden en een orginele manier om te vertellen van een zwangerschap! :Y

Inderdaad een hele mooie rode kleur! Is het marsepein of fondant?En heb je dat dan zelf gekleurd? ik heb zelf altijd moeite om mijn fondant mooi rood te krijgen.
Voor de buik heb je volgens mij de blanda 20 cm gebruikt of niet?

4

wauw!! mooi, hoor en ook die strik! Net als hierboven ben ik stiekem wel benieuwd of het marsepein is...vind ikzelf altijd erg lastig om in een grote lap over zo'n 'bol' heen te krijgen!!

Superbuik!

5

Dank je dames  :)

Het is voorgekleurde fondant. In België verkopen ze bij Aveve suikerpasta, wegens tijdsgebrek ben ik daar voorgekleurde gaan halen.

Het is idd een blanda bol van 20cm. Als je de fondant niet te dun uitrolt gaat het heel goed hoor om het in één keer te bekleden  :)

Ik ben helemaal weg van deze taart erg mooi gemaakt, tot mijn verbazing kwam ik er achter dat er anderen gebruik maken van je foto om zo hun eigen taarten te promoten.
:(

Ik ben helemaal weg van deze taart erg mooi gemaakt, tot mijn verbazing kwam ik er achter dat er anderen gebruik maken van je foto om zo hun eigen taarten te promoten.
:(

Erg mooi en netjes gedaan! En idd, prachtige kleur rood, zeker met dat afstekende wit ertegen. Wowie!

Wauw te GEK!!! :Y
ooit wil ik zoiets ook maken maar wil dan graag zo nog een voetje er laten uisteken...

TOPPIE!