Onderwerp: Twee FROZEN taarten op de zelfde dag!
IK had twee FROZEN taarten bestellingen op dezelfde dag maar ik wou ze heel anders maken!
Ik zag het heel tegen op om de poppetjes te maken en besloot om ze op mijn meneer om te maken!!!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Twee FROZEN taarten op de zelfde dag!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
IK had twee FROZEN taarten bestellingen op dezelfde dag maar ik wou ze heel anders maken!
Ik zag het heel tegen op om de poppetjes te maken en besloot om ze op mijn meneer om te maken!!!

Wat een prachtige taarten heb je weer gemaakt Karen
En je poppetjes zijn geweldig mooi en lief.
Knap van je hoe je 2 zo mooie taarten maakt met het zelfde thema 
Dank je wel Baklataart! xxx
Mooie taarten, en die poppetjes zijn super schattig!!!
Heel erg mooi Karen.
Lieve figuurtjes er op. Erg leuk gedaan. Zelfde thema, maar toch twee heel verschillende taarten.
Wat maak je toch een geweldige taarten!! Maarem.. poppetjes maken op jouw meneer??

Super taarten!! Vind die eerste heel speciaal, de letters daarvan heb je ook zo mooi gedaan.
Wauw! Twee heel verschillende taarte , maar zo goed te zien dat het Frozen is. Petje af!
Wat zijn ze ontzettend leuk zeg! Zo lief hoe jij die poppetjes maakt! Ik ben echt fan van jouw taartjes!
Wauw!
Ik laat deze taarten maar niet aan onze dochter zien. Dan wil ze dat ik dit ga maken en dat kan ik echt nog lang niet haha. Prachtige taarten!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Twee FROZEN taarten op de zelfde dag!