1

Onderwerp: Nog een bruidsproeverij

En nog een zwart-witte bruidsproeverij. Deze is vanmiddag besproken en wordt ook een hele leuke opdracht :) Omdat het aanstaande bruidspaar nog geen kleuren wist, heb ik zelf gekozen voor een chique look en daar helpt zwart-wit altijd wel bij :)
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t1.0-9/1514944_766797250082446_8985124146199755633_n.jpg?oh=52d4772737db0629d65636e9473472c4&oe=55A5FC4F&__gda__=1433694578_9ea7bd6e36288a6671e585df73ff351d

2

Re: Nog een bruidsproeverij

oh, wat een mooie taartjes , het ziet er inderdaad echt chique uit!! :thumb:

En vonden ze het mooi, gaat het ook zwart wit worden?

3

Je hebt gelijk, zwart-wit staat chique en elegant.

4

Dank jullie!! Het wordt met name een witte taart. En de bloemetjes krijgen een beetje dust in div. roze-tinten (haar boeket krijgt namelijk ook roze bloemen :) ).

5

Wauw mooi gemaakt hoor!
Nog even een paar vraagjes over het taartje linksboven.
Allereerst welk marsepein of fondant heb je gebruikt? En met welke mal heb je de ruitjes gemaakt?
En als laatste, ik vind dat randje bovenaan de taart heel erg leuk, hoe doe je dat? Is dat ook een mal?
Ik hoop dat je wilt reageren, ik moet nl binnenkort ook een bruidstaart maken en dit is eigenlijk precies wat de bruid wil.

6

Dank je For Fun! Ik gebruik de fondant van de Sligro (Niels de Veye), maar fondant/marsepein keuze is erg gebaseerd op persoonlijke keuzes.
Het ruitpatroon maak je met de patchwork cutter Diamond, o.a. te vinden in de webshop van deleukstetaarten. En het bovenste randje wordt gemaakt met een crimper. Deze zijn er in meerdere maten en vormen, ook een persoonlijke smaak dus :) En ook te verkrijgen bij de shop.
Succes met je bruidstaart!

7

Bruidsproeverijtjes zijn altijd zo leuk. Prachtige taartjes, heel mooi en ook gevariëerd uitgevoerd. :thumb:

"Ik weet het zeker...........denk ik!"