1

Onderwerp: Mijn eerste macarons....ik ben trots

Voor het aller aller eerst heb ik macarons gebakken....ik ben eigenlijk meer van de taarten en cupcakes, maar oh, wat is dit leuk!
Ik heb ze gemaakt om een nieuwe mix eens uit te proberen, nou test geslaagd dus! Met de witte chocoladecreme vulling er tussen waren ze echt zo op!
http://s12.postimg.org/m63bp227d/image.jpg

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

2

Re: Mijn eerste macarons....ik ben trots

Die zijn goed gelukt!!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

Zien er mjummie uit!!

4

Ze zijn inmiddels allemaal al op.......vandaag dus maar even geen Weight Watchers whahahahahahaha

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

5

Wauw,  die zijn prachtig. Je zou niet zeggen dat het de eerste keer is en de kleur is ook super,  wat heb je voor mix gebruikt als ik vragen mag?

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

6

Ik heb de nieuwe mix van Tasty Me gebruikt, echt super spul! De kleur is gewoon roze van Wilton, deze blijft ook roze met bakken

7

Die zien er heerlijk uit! :thumb:

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

Tigrasas schreef:

Ze zijn inmiddels allemaal al op.......vandaag dus maar even geen Weight Watchers whahahahahahaha

:lol:  :lol:

9

ohhhhh, heerlijk zien ze er uit jammer dat ze op zijn tygrasas :lol:

10

jammie

https://www.facebook.com/pages/Jacakeli … 593?ref=hl
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat !

11

Ze zien er heel strak uit ... proficiat!

Baking makes me smile to see you smile
Blog: Whippy's fun baking

12

Heb inmiddels de nieuwe zak al binnen, dus we gaan ze nog wel paar keer maken

13

Top!