1

Onderwerp: minion

Eindelijk is het zover en is mijn zoon tien!
Was al super ver van te voren begonnen met uitwerken en bedenken hoe ik dit moest laten staan.
Helaas werd schoonvader ernstig ziek en moest ik in de laatste weken elke dag naar het ziekenhuis dus toch in tijdnood gekomen. Maar ben wel tevreden.
Mijn zoon zeker! en daar gaat het om.
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t1.0-9/10985282_801716066576922_501101470132432691_n.jpg?oh=7a73eda322b7c2a3d839d3542c325382&oe=55973A10&__gda__=1437561553_8008b61ba793973345ab29ba7f8650b9
Het origineel had ik gevonden op pinterest, bedankt voor de inspiratie!!

neem ook eens een kijkje op mijn Facebook site: taartengoed

2

Re: minion

Leuk dat hij op z'n kop staat. Knap dat je ondanks de tijdnood en zorgen hem zo netjes hebt gekregen.
Heb je de cupcakemix van Funcakes gebruikt voor de taart?

3

woow wat gaaf!! Knap gedaan en ook zo netjes. Gefeliciteerd!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

4

Leuk gedaan! Grappig zo op zijn kop.

5

Echt leuk! Hoe heb je er voor gezorgd dat hij zo blijft staan?
Knap hoor!

6

Hahaha, wat een leuk idee op zijn kop!

Tieneke

7

incl voeten was hij 36 cm hoog. Chocoladecake met aardbeienjam was de vulling.

8 Laatst bewerkt door Baklataart (11-04-2015 14:03)

Wauw, zo fantastisch, op zijn kop :lol:  :lol: super mooi gemaakt en wat knap van je zeg en dan ook nog is de drukte van alles, petje af hoor, geweldig :thumb:

Nog gefeliciteerd en ik hoop dat het wat beter mag gaan met je schoonvader :)

9

Ik vind hem geweldig. Super leuk zo op z'n kop. Kan me voorstellen dat daar enig denkwerk aan vooraf ging.
Nog gefeliciteerd. Beterschap voor je schoonvader.

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

10

het geheim van het staande houden van de taart is een dikke pen vastzetten in een plankje.
Met dank aan mijn broer. Hij heeft er gelijk 2 gemaakt, 1 recht en 1 scheef.
De mogelijkheden zijn eindeloos haha

super knap deze minion!!!
maar hoe snijdt je deze aan?!zijn mega stukken taart!  =D
een plankje met een staaf erop zeg je..........mmmmm ik heb een handige papa! bedankt voor de tip!

12

Wil je delen hoe je de taarten van cake hebt gemaakt? Het gaat me vooral om de bolvorm en het recept daarvoor met de baktijd.  Of heb je ronde taarten in de vorm van een bolletje gesneden?