1

Onderwerp: Als een vis in het water ....................

Voor een verrassingsfeestje van een 70 jarige heer die Koi Karpers houdt deze chocoladebom  :p 

De koi karper kent nu ook voor mij geen geheimen meer, ik heb ze uitgebreid bekeken en alhoewel deze een beetje aan de dikke kant is hihi ,
( het is tenslotte een taart en daar moet van gesmuld worden ) , waren schoondochter en echtgenote het erover eens dat ie wel goed leek , pfieuwwwww  :D 

Chocobiscuit, gevuld met hazelnootcrunch ganache, caramel , mokka chocolade crème en getrempeerd met noga likeur ,

oei oei oei , wat een gevaarlijk lekkere combinatie ...

http://i1215.photobucket.com/albums/cc519/Carole3/taart/koi%20karper_zps7q1xpj5d.jpg

2

Re: Als een vis in het water ....................

Ow wat leuk om te zien! Ik heb ook ooit een karper mogen maken,  lang geleden.  Vind hem ontzettend gaaf geworden!

3

echt knap gemaakt en jeetje, wat klinkt ie lekker....

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

4

Kijk en hierom stoppen we al onze vrije tijd , liefde en energie in een taart ....

deze meneer was tot tranen geroerd en belde me op om me hartelijk te bedanken.

De visite moest de volgende dag maar weer terug komen om taart te eten want hij ging de hele avond naar zijn taart kijken zei hij hihihi , geweldig !

http://i1215.photobucket.com/albums/cc519/Carole3/taart/henk_zpsuuqepahv.jpg

5

Gaaf, zo'n blije reactie!

6

:thumb: Wat een gave, heerlijke taart. En die blije reactie is onbetaalbaar. =D

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

7

achhh dat is toch te lief zo'n reactie!!! krijg zelf bijna tranen in mijn ogen :)

en wat een mooie taart dat heb je echt super goed gedaan :thumb:

8

Dank jullie wel voor de leuke reacties  :D

9

Wauw gaaf zeg!!!!

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.