Onderwerp: parade van afgelopen week
Afgelopen zondag een babyshower taart gemaakt. Gevuld met bbr en jam.
Dinsdagavond is dit lieve kleine taartje opgehaald. Tessa was helemaal verrast toen ze het taartje zag zei haar moeder. Gevuld met aardbeienvlaaivulling en bbr.
En de laatste werd woensdagavond opgehaald. Wat een drama taart was dat. De looping had ik een paar dagen van te voren gemaakt. Die brak op de dag zelf in 5 stukken. Het logo met de naam erop brak af. Ik was geneigd om de taart tegen de muur te smijten. Magoed uiteindelijk was het een leuke taart geworden vond ik. De taart werd opgehaald Door mijn neefje en die nam hem mee naar een collega. Zit ik even later de foto's te bekijken en kijk nog eens..en denk..en denk. ..en bedacht me ineens dat het jochie 2 was geworden en geen 3. Ow wat een drama. De taart was al aangekomen op locatie en ik kon er niks meer aan doen. Wat baalde ik. Ik had en voorbeeld gekregen en daar stond leeftijd 3 op. En zonder na te denken heb ik daar ook gedaan. Pff. Wat een akelige taart. Gelukkig vonden de ouders van Thomas het niet heel erg. Ik moest me er niet zo druk om maken. Maar jeetje. Dat wil je toch niet!
Nou bij deze de taart dan maar...Gevuld met jam en slagroom. 
Bedankt voor het kijken en lezen...