1

Onderwerp: Mannentaart mét bloemen

Vorige week vroeg ik in een topic wat voor bloemen op een mannentaart zouden staan. Omdat ik een bestelling kreeg voor een taart met 30+2 op en bloemen. En groen was de wens.
Ik heb gekozen voor ruffle-bloemen.

Het is een 18cm taartje, gevuld met mascarpone/kwark/slagroom. Verder niets, omdat de aanvrager dit niet wilde. Dus twee lagen hiermee gevuld.

Dit is 'm geworden. Ik was eerst bang dat de bloemen toch te vrouwelijk zouden zijn, maar denk dat het geheel best voor een mannentaart door mag gaan. Nu maar hopen dat het zo naar de zin is van de klant. Wat vinden jullie er van?

http://www.mijnalbum.nl/Foto720-IMJHXVYT.jpg

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

2

Re: Mannentaart mét bloemen

Ik vind hem schitterend! En wat is nou specifiek een mannenbloem? Bloemen zijn toch gewoon voor vrouwen :P Erg gaaf gedaan!

3

Ik vind hem heel mooi geworden!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

Ik vind 'm ook erg mooi geworden! Niet zo superstoer, maar ik zou dit niet gauw aan een vrouw geven. Missie geslaagd, lijkt me!

5

Dank jullie wel voor de reactie. De taart werd vanochtend opgehaald en ze vonden hem (gelukkig) erg mooi. Missie dus idd geslaagd

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

6

Wauw, wat een mooie taart is het geworden zeg!!

heel erg mooi de kleur en de bloemen en wat heb je het onderbord mooi bekleed :thumb:

7

Heel mooi. Hij is goed gelukt en is inderdaad eerder mannelijk dan vrouwelijk, je hebt de juiste kleur groen ervoor gekozen.