Onderwerp: Vrijgezellig vrijgezellenfeestje
Gemaakt voor een vrijgezellenavond, gevuld met pure chocolademousse en een laag bokkenpootjescreme 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Vrijgezellig vrijgezellenfeestje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Gemaakt voor een vrijgezellenavond, gevuld met pure chocolademousse en een laag bokkenpootjescreme 
Wat een lief taartje! Heel mooi met al die bloemetjes, die 2 vogeltjes en de strik
De "sjerp" zo over de taart staat ook leuk 
Leuk! Mooie letters ook! Welk lettertype heb je hiervoor gebruikt?
Zijn de groovy letters van clic sticks, welke ik uit elkaar heb gesloopt hihi
Zijn de groovy letters van clic sticks, welke ik uit elkaar heb gesloopt hihi
Dank je. Zijn erg mooi! En slopen vd linialen...Wat ik me dan afvraag: is het dan niet veel lastiger om vast te houden? Schiet je er dan wat mee op tov de liniaal? (Behalve natuurlijk als je die losse letters als 'indruk'letters gebruikt op de taart zelf)
Ik vind dat als je ze uitdrukt met dat kunststof er vaak een afdruk in komt die ik niet wil, dus ik pik ze er uit met een needle tool, heb alle letter clic sticks maar allemaal uit elkaar gehaald op een setje met hele dunne letters na Ik laat de fondant wat drogen en dan vallen ze er vaak vanzelf al uit, beetje heen en veer schuiven over beetje maizena en kind kan de was doen
Schattig taartje, Tigrasas!! Gelukkig kunnen lieve taartjes ook nog voor vrijgezellenfeestjes... 
Inderdaad, lief vind ik persoonlijk leuker dan "dat andere" thema hahahahahah
wat een ontzettend leuk en lief taartje en je bruidspaartje is zo schattig!!!
super leuk gedaan weer!! 
leuk en schattig!
Leuke taart met al die details!! 
Dank jullie wel!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Vrijgezellig vrijgezellenfeestje