Onderwerp: Het is een hele stapel geworden...
Ik dacht ik spaar een paar taartjes op voor ik een nieuw topic maak.

Voor de verjaardag van twee of mijn kinderen. Zij wilden een aap en paard. Ik wilde weer iets nieuws uitproberen....:)

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Het is een hele stapel geworden...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik dacht ik spaar een paar taartjes op voor ik een nieuw topic maak.

Voor de verjaardag van twee of mijn kinderen. Zij wilden een aap en paard. Ik wilde weer iets nieuws uitproberen....:)

Mooie parade!!!
De onderste vind ik super! (Durf het zelf nog niet aan
)
Wauw, wat een super parade!!! allemaal even mooi en lief geboetseerd!! en die laatste spant wel de kroon, hoe doe je dat zeg echt niet te geloven zo leuk en dat paardje en aapje kijken zo schattig
de eerste taart vind ik ook zo mooi, hoe heb je de binnenkant zo mooi gekregen?
Heerlijk zo'n parade , ik blijf maar scrollen 
Wat een mooie en leuke parade! Lekker lang, smullen! 
Ik ben zo'n fan van jouw taarten, super leuk hoe je het maakt en zo netjes altijd! Echt een genot voor het oog.
Wat een prachtige taarten allemaal. Ik vind je Dikkie-Dik heel erg vrolijk, die voetbal een enorme uitdaging en de taart voor je eigen kinderen meer dan mooi.
Tieneke
Prachtige parade. En ja...je onderste is uitermate prachtig, gedurfd.
Al je taarten zijn heel strak, netjes afgewerkt. Erg mooi allemaal.
Wat een mooie en vrolijke parade! IK vind de onderste taart geweldig. Dat aapje op de schommel... dat paardje balancerend op de rand van de taart...

Dank jullie wel!!!!
Voor die onderste steek je een stok in de onderplaat. Daar schuifje een stukje schuin afgesneden buis overheen. Daar zet je een taart op die op een cakedrum staan met een gat groot genoeg voor de stok en te klein voor de buis, Dat doe je nog een keer met de tweede taart. In het kort gezegd dan 
Op mijn verlanglijstje staat een "cake frame"!
Wauw wat een mooie strakke parade
prachtig!!!
Dank jullie wel!!!!
Voor die onderste steek je een stok in de onderplaat. Daar schuifje een stukje schuin afgesneden buis overheen. Daar zet je een taart op die op een cakedrum staan met een gat groot genoeg voor de stok en te klein voor de buis, Dat doe je nog een keer met de tweede taart. In het kort gezegd dan
Op mijn verlanglijstje staat een "cake frame"!
hahahaha ik lees het nu al 3 x en snap het nog niet
is een cake frame al kant en klaar?
Dit is een cake frame:

Dit is een cake frame:
ohh oke , nu zie ik het voor me dank je wel!!! 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Het is een hele stapel geworden...