1

Onderwerp: Taart 75 personen

Hallo allemaal,
Binnenkort moet ik een taart maken voor 75 personen,  nu wil de persoon in kwestie perse 3 lagen. Welke maten moet ik dan gebruiken? Of zal ik eventueel de taart wat hoger kunnen maken? Het gaat om een vierkante stapel.

2

Re: Taart 75 personen

Als je op deze site bovenaan op tabellen klikt en dan onderaan kijkt, zie je een link naar snijschemas, daar kun je zien hoeveel stukjes je uit de taarten haalt

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

3 Laatst bewerkt door LaLuub (05-04-2015 20:42)

In de praktijk haal ik altijd meer stukjes er uit dan in de snijschema's wordt aangegeven, omdat het ook hoge taarten zijn. daarnaast schijnt dat voor bruidstaart ook nog wel eens andere formaten stukjes worden aangehouden dan voor verjaardagstaarten (veel kleiner).
En als je niet goed uitkomt met het aantal stukjes (66 volgens de snijschema's in dit geval, met 15,20,25 cm) gewoon vragen wat ze willen: grotere taarten en iets overhouden, of iets kleinere stukjes snijden...ik zou zelf gewoon deze formaten aanhouden, want vindt de stukken echt wel heel groot volgens het schema.

4

Jaa vind het altijd lastig,  de een snijd hele grote stukken de ander weer niet.  Maar dan zorg ik gewoon dat ik iets meer heb :D

Je kan ook afspreken dat ze een extra aansnijtaart bestellen, dan heb je zeker genoeg maar moet je niet naar een 4-laagse taart overgaan.