1 Laatst bewerkt door MirandaB (03-04-2015 15:47)

Onderwerp: Mijn eerste taartje...

... met Callebaut fondant :lol: . Ik gebruikte altijd Zeelandia marsepein (vooral vanwege de smaak), maar vond de structuur en "werkbaarheid" bij mijn laatste taarten niet altijd even fijn. Een hele tijd heb ik (bijna) geen taarten gemaakt. Nu wilde ik weer eens aan de slag, maar dan liever niet met marsepein. Dus Callebaut besteld, omdat ik daar veel goede verhalen over las. En zie hier het resultaat ;) . Het werkt super! Het is soepel, fijn uit te rollen en scheurt niet. Het taartje is gevuld met zwitserse room, frambozen en frambozenjam. En afgesmeerd met witte ganache.
Fijne Pasen allemaal!

http://www.mijnalbum.nl/Foto720-WOCGQKTF.jpg

2

Re: Mijn eerste taartje...

ohhhhhhhhhhh, wat is dit taartje geweldig mooi en zo ontzettend leuk en lief :thumb:  :thumb:

je konijn is echt om op te eten zó leuk :lol:

heerlijk he die fondant ik kan ook echt niet meer zonder, geen stress meer voor enge scheuren enzo!!

3

Baklataart schreef:

heerlijk he die fondant ik kan ook echt niet meer zonder, geen stress meer voor enge scheuren enzo!!

Ja, het werkt idd geweldig! Ik zag soms echt een beetje tegen het bekleden met de Zeelandia marsepein op. Uiteindelijk lukte het altijd en de smaak was heerlijk, maar het gaf de nodige stress ha ha ;) .

4

Wat een super leuke , heerlijke, vrolijke paastaart! :thumb:  :) 
Mooi dat Callebaut fondant jou zo goed bevalt.

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

5

Tof!!

6

Wat een snoepie van een taart, zo lekker vrolijk! Gelijk zin in Pasen en het voorjaar. :)

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

7

hele leuke paastaart!!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

8

Dank jullie wel voor de leuke reacties :) .

Wat een leuk en vrolijk paastaartje. Leuk met al die kleurtjes  :)