1

Onderwerp: Had het mijzelf niet makkelijk gemaakt.....Nijntje

Omdat ik niet echt een boetseerder ben en níet met simpele prints wilde werken had ik iets anders bedacht......heb drie keer zoveel van die bloemen gemaakt maar uiteindelijk waren deze hoe het moest zijn. Niet alles eetbaar maar wel alles foodsafe uiteraard
De taart is gevuld met aardbeienjam en vanillecreme, het meppertje alleen met beetje BBR
http://s29.postimg.org/k62vnfmqb/image.jpg

http://s29.postimg.org/myw37gn2r/image.jpg

http://s29.postimg.org/mxm5e1l8z/image.jpg

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

2

Re: Had het mijzelf niet makkelijk gemaakt.....Nijntje

Heel mooi! Lief taartje geworden :)

Heel mooi gedaan, echt een liefje.. En strak ook!

4

Wat een gave oplossing! Die bloemen maken het echt helemaal af!

5

Deze vind ik echt super leuk en lief!!! Heb je Nijntje achter vastgezet met een prikker? en de bloemen? Echt een leukerd

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

6 Laatst bewerkt door Tigrasas (03-04-2015 15:24)

Nijntje heeft aan de achterkant een grote sateprikker welke ik met icing heb vastgezet en twee kleintjes in de voetjes welke in de taart steken.
De stelen van de bloemen zijn extra dikke saté prikkers, deze heb ik met kleurstof ( stift) groen gemaakt en de bloem er op gemaakt  met icing

lady-Vall, dit was een mooie om bij te zijn voor jou, maar heb deze vannacht gemaakt hahahaha

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

7

Wauw, echt heel erg mooi en zo ontzettend lief!!!! :thumb:

je nijntje is geweldig en je hebt alles zo mooi gemaakt  :)

8

Wat een schatje is het zeg, heel mooi :y !

9

Wat een snoepige, lieve, vrolijke taart! Mooi gedaan zo. :thumb:  :y

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

10

Soper mooi. Een heel leuk geheel.

11

Zo leuk! En de bloemen maken je taart heel origineel en speciaal en vooral heel vrolijk! Top gedaan!

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

12

Tigrasas schreef:

lady-Vall, dit was een mooie om bij te zijn voor jou, maar heb deze vannacht gemaakt hahahaha

Hahaha ow echt joh, tja nee ik ben niet zo'n nachtbraker.. :lol:
maar die bloemen niet van fondant maar van icing ja?? Ik wist niet dat dat kon haha. echt leuk gedaan  :thumb:

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

13

Nee, bloemen zijn van fondant maar geplakt aan stokjes met icing

14

Haha duh, ik las het verkeerd, ik dacht al sinds wanneer kan dat ook al met icing?! ;)