1

Onderwerp: Stapeltaart in zwart & geel

Voor de verjaardag van mijn zoon had ik deze stapeltaart in zwart-geel gemaakt. Het was eigenlijk de bedoeling, dat het geel goud zou worden. Maar behalve wat glitter zag je van het goud weinig terug. Ik denk, dat dat kwam, doordat de ondergrond te geel was, waardoor de gouddust helemaal weg viel. Bij de cupcakes (zie klein & fijn) had ik een witte ondergrond gebruikt en toen was de gouden kleur wel gelukt. Weer een leermomentje. ;) En over leermomentjes gesproken: wat een giga werk waren die vlakjes op de taart, zeg! Pffffff! :S

http://www.mijnalbum.nl/Foto-SG34KJZA-D.jpg

De taart was onderdeel van een mini sweet table. Niet heel spectaculair, maar ik zal jullie er toch nog even een foto van laten zien voor een kleine indruk.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-B6EABQKV-D.jpg

Bedankt voor het kijken en leuk als je een reactie achterlaat.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

2

Re: Stapeltaart in zwart & geel

Niet spectaculair?????? Ik vind hem echt SUPERRR!

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

3

Hier ook, hij is geweldig!!

4

Ik ben helemaal fan van je taart!!!!!! Echt zoooooo mooi!! Hebje die stukjes gewoon lukraak geplakt, of hoe heb je dat aangepakt? Nog gefeliciteerd met je zoon!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

5

Eens heel wat anders, leuk.

Heel gaaf, heel mooi en ook nog 's heel erg netjes! Top gedaan, echt wow!

7

Wow, wat een chique stapel! Mooi ook, in combinatie met de cupcakes :y  :thumb:

8

Wauw, niet spectaculair , ik vind het geweldig ben benieuwd wat je wel spectaculair vind :lol:  :lol:

je taart is werkelijk prachtig en zo mooi met die vlakjes , kan me het werk wel voorstellen maar dan heb je ook wel iets bijzonders!! :thumb:

Alles ziet er even prachtig en verzorgd uit!!

Gefeliciteerd met je zoon :D

9

Dank jullie wel! Wat een leuke reacties :) .

lady-vall schreef:

IHebje die stukjes gewoon lukraak geplakt, of hoe heb je dat aangepakt?

Nee, alles was op maat gesneden en volgens een vast patroon aangebracht. Wel was het mooi aansluitend maken op het eind wel even een dingetje. Maar met wat bijsnijden van de figuurtjes en wat smokkelen lukt het dan toch weer.  O-)

10

e.b.m. schreef:

Dank jullie wel! Wat een leuke reacties :) :) :) .

lady-vall schreef:

Heb je die stukjes gewoon lukraak geplakt, of hoe heb je dat aangepakt?

Nee, alles was op maat gesneden en volgens een vast patroon aangebracht. Wel was het mooi aansluitend maken op het eind wel even een dingetje. Maar met wat bijsnijden van de figuurtjes en wat smokkelen lukt het dan toch weer.  O-)

Prachtig! :thumb:  :thumb:  :thumb:

Groetjes K@rEn    ([url=http://www.facebook.com/dutchcakes)

12

Erg mooi. Ik had je cupcakes al in je andere topic gezien. Het geheel zo met je taart erbij, is erg mooi geworden. Ook kleine sweettables kunnen groots zijn...zoals deze van jou. Mooi!!

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

13

Ik vind dit echt één van de knapsten die ik recent gezien heb.  Echt spectaculair effect!

14

Super mooi!!

Wauw super leuk al die vakjes, zal vast een hoop werk geweest zijn maar het staat schitterend!

16

Dank jullie wel! Ja, het was inderdaad een tijdrovend en secuur werkje. Gelukkig was de bovenste een dummy. Dus die kon ik ruim van te voren en op m'n gemakkie maken. Scheelde weer! ;)

17

prachtig en die kleuren,gaaf  :thumb:

18

Je hoeft niet zo bescheiden te zijn....je sweettable is prachtig!!