1

Onderwerp: Help...niet helemaal aan de vraag voldaan

Zoals de topictitel al zegt; ik heb niet helemaal aan de vraag voldaan; ik heb nl. geen toefjes van botercrème gemaakt, terwijl ze dat wel gevraagd had. Wat moet ik nu zeggen/doen... ik kan er nu niets meer aan doen.

Help?! Wat doen/zouden jullie doen in zo'n geval?!

Perhaps when we find ourselves wanting everything,
It is because we are dangerously near to wanting nothing - Sylvia Plath

2

Re: Help...niet helemaal aan de vraag voldaan

Ik zou haar vooraf even bellen en een goede technische reden geven waardoor dit niet ging of dat je in het werk merkte dat het echt niet mooi was. Liefst gewoon de waarheid.

Werk het liefst biologisch en met speciale interesse in allergieen en dieten. Http://taart.djoeke.com

3

Vraag me wel af hoe het komt dat je het niet deed?

Werk het liefst biologisch en met speciale interesse in allergieen en dieten. Http://taart.djoeke.com

4

Niet genoeg bc, ik kreeg de kleur niet goed... Vond het ook niet echt mooi, zo langs de rand aan de onderkant...

Het scheelt wel dat het familie is...

Perhaps when we find ourselves wanting everything,
It is because we are dangerously near to wanting nothing - Sylvia Plath

5

Whaha..sorry , moest er wel om lachen eigenlijk. Hoe kan je dit nou gebeuren. Als je te weinig crème gemaakt hebt, had je nieuwe bij kunnen maken. Wat heb je dan als alternatief gemaakt?
Zie mijn reactie niet als aanval hoor, zo is het echt niet bedoeld....ik vond het gewoon wel grappig.

Maar het is zoals het is, dus gewoon eerlijk zeggen wat er is gebeurd....
En ach...misschien vinden ze het juist geweldig hoe je het opgelost hebt. Succes!

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery