1

Onderwerp: geboortetaart

Een collega van mij heeft eindelijk een nichtje!

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpt1/v/t1.0-9/11053419_621558907976605_5303489413756863579_n.jpg?oh=b4699844eb0c904fbaf7f34c42770d26&oe=55701386&__gda__=1436938882_7a28dd57f550fd1524c56d7f1b7db464

neem ook eens een kijkje op mijn Facebook site: taartengoed

Re: geboortetaart

Hey wat leuk om hier een meisjesvariant van mijn geboortetaart met muisjes,paraplu en baby in roos te zien! :D
Erg leuk gedaan, wat een priegelwerk he al die muisjes plakken.....
:thumb:

3

wat een leuke taart.... en wil je het trucje van de doos vertellen????

4

Knap gemaakt zeg!!!

5

Wat een originele geboortetaart, erg leuk!!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

6

Tante Fondante schreef:

Hey wat leuk om hier een meisjesvariant van mijn geboortetaart met muisjes,paraplu en baby in roos te zien! :D

Ja, ik had hem eens gezien(wist niet meer waar) maar vond het idee zoooo leuk dat het is blijven hangen! Bedankt dus nog!!
En iid een hele klus om al die muisjes te plakken. En tot overmaat van ramp werd het geheel ook nog te zwaar en begon het parapluutje te zakkken. :s

neem ook eens een kijkje op mijn Facebook site: taartengoed

karinc schreef:
Tante Fondante schreef:

Ja, ik had hem eens gezien(wist niet meer waar) maar vond het idee zoooo leuk dat het is blijven hangen! Bedankt dus nog!!
En iid een hele klus om al die muisjes te plakken. En tot overmaat van ramp werd het geheel ook nog te zwaar en begon het parapluutje te zakkken. :s

Ha ha grappig! Mijn parapluutje ging ook zakken, heb er een bolletje fondant onder geplakt om dat tegen te gaan ;)

8 Laatst bewerkt door Tante Fondante (30-03-2015 14:43)

ellebel schreef:

wat een leuke taart.... en wil je het trucje van de doos vertellen????

Had het uitgelegd bij mijn taart: 

http://forum.deleukstetaarten.nl/viewto … ?id=243420

(De muisjes zitten op een ballonstok (meegenomen met ballon eraan bij de Jumbo,daar staan ze altijd voor de kids)
Ze zijn vast geplakt met gesmolten witte chocola.
Maar eerst begonnen met op de (beklede) onderplaat  het losse stukje waar de ballon aan vast hoort,vast te zetten met gesmolten chocola. Even hard laten worden in de vriezer.
Dan de stok erin, de gevulde taart er voorzichtig overheen,bekleden en decoreren,parapluutje met gat (paar dagen ervoor gemaakt zodat hij goed stevig is,net als de roos en baby)eroverheen,ook vast zetten met witte gesmolten chocola.
En tenslotte een leeg pak muisjes erover geschoven zodat het net is of ze eruit vallen.)

Nog een extra Tip; bij De Ruijter kun je pakjes muisjes met naam bestellen, leuk voor een geboortetaart als je naam (ruim) van tevoren weet  :y

9

Waw mooi

There's no such thing as a bad idea. Only poorly executed awesome ones.
Bekijk mijn taartjes op: http://www.mijnalbum.nl/Album=8ZOYZRJN

10

heel erg mooi en leuk gemaakt, mooi geboetseerd en super leuk met die muisjes zo :thumb: