1

Onderwerp: Soms zit het tegen....

Weet niet wat hier nu mis ging. Niet strak te krijgen, hoofd dat maar niet wilde lijken, beetje saai  :grr:   :S
Eigenlijk wilde ik Sam aan een 'sliding pole' bevestigen, maar hij wilde niet blijven hangen. Uiteindelijk een nieuw lijf gemaakt en maar zo opgelost.
Niet mijn beste...

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t1.0-9/10445977_810998842300382_3277964877074065529_n.jpg?oh=a7027865f2cd83be71f114f80a0ce064&oe=55B469F9&__gda__=1437148563_17acd626085b0ed3f1fe497c2ea32a22

En sorry voor de slechte kwaliteit van de foto.Het was laat inmiddels...

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym

2

Re: Soms zit het tegen....

Niks mis mee toch, ik vind het super leuk!

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

3

Super mooi en super strak erg leuk gedaan :thumb: , denk dat je zelf het meest last hebt van wat er fout ging, ik zie het niet :D

4

Vind hem mooi gemaakt!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

5

Wat een leuk taartje!

6

Helemaal niets mis mee... vind hem erg leuk!  :thumb:

7

Dank jullie wel allemaal! Maar hij is echt niet strak hoor! De fondant puilde hier en daar echt uit. Valt op de foto alleen niet zo op, mede door het steentjes-effect.

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym

8

Ik vind hem superleuk.

9

valt toch wel mee ,op de foto ziet het er goed uit

als het mis gaat kun je het vaak nog opeten

oh..... ik vind hem gewoon mooi en leuk!  :thumb: