Onderwerp: Peppa Pig voor June
Afgelopen weekend voor de jarige June een leuke, vrolijke taart gemaakt met Peppa Pig en al haar vriendjes er op... Flinke klus, maar het resultaat zien jullie hieronder.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Peppa Pig voor June
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Afgelopen weekend voor de jarige June een leuke, vrolijke taart gemaakt met Peppa Pig en al haar vriendjes er op... Flinke klus, maar het resultaat zien jullie hieronder.

Mooi, strak, lief!!!
Wat een schattige taart. Zo lief 
Erg leuk... en idd heel vrolijk! 
Mooi. Lekker kleurig.
wat een ontzettend mooie, strakke en vrolijke taart, super mooi hoe je de vriendjes hebt gepuzzeld!!
Heel mooi ook je 4, hoe heb je die vast gemaakt met een prikker?
@Baklataart:
De vier zit met twee lange sateprikkers vast in de taart. De eerste (rechts) gaat helemaal door het staande deel van de vier heen (ongeveer tot halverwege), de ander (links onder het horizontale deel waar de schuine lijn samen komt) heb ik gemaskeerd met een bloemetje (die achter de J van June staat) waardoor hij niet meer opvalt.
Natuurlijk wel eerst de vier hard laten worden (tylose), want anders zakt hij alsnog in elkaar.
Voor de Peppa Pig figuurtjes heb ik een foto op internet gevonden, de schaal vergroot tot de poppetjes 6 cm. hoog waren en uitgeprint. Daarna uitknippen en namaken op mijn werkbank met de afbeelding als mal.
Wat een vrolijke en kleurrijke taart. Zo netjes ook, jij hebt wel geduld zeg.
Tieneke
Wat heb je de poppetjes goed nagemaakt, ze lijken er precies op! Je hebt er een mooi geheel van gemaakt, wauw!
@Baklataart:
De vier zit met twee lange sateprikkers vast in de taart. De eerste (rechts) gaat helemaal door het staande deel van de vier heen (ongeveer tot halverwege), de ander (links onder het horizontale deel waar de schuine lijn samen komt) heb ik gemaskeerd met een bloemetje (die achter de J van June staat) waardoor hij niet meer opvalt.
Natuurlijk wel eerst de vier hard laten worden (tylose), want anders zakt hij alsnog in elkaar.
Voor de Peppa Pig figuurtjes heb ik een foto op internet gevonden, de schaal vergroot tot de poppetjes 6 cm. hoog waren en uitgeprint. Daarna uitknippen en namaken op mijn werkbank met de afbeelding als mal.
dank je wel voor de uitleg!! echt zo leuk vind ik hem 
Heb meegelezen! Thanx voor de uitleg, slim van het bloemetje
!
En natuurlijk leuke vrolijke taart geworden. De grote 4 voegt hieraan toe, taart is gelijk hoger en mooier!
@YL: Graag gedaan!
Wat een super leuke, vrolijke taart. Creatief en mooi gedaan!
Geweldig! Leuk ontwerp en prachtig afgewerkt. Mag je trots op zijn.... (Ik sla m op als inspiratie als je dat goed vindt?!?)
Mooie strakke taart hoor! Keurig gedaan!
@Koekjevaneigendeeg: Ben vereerd! Dus natuurlijk mag je hem opslaan.
Heel mooi!
WAW erg mooi hoor!!
Wat een vrolijke taart! Mooie strakke randen ook! Botercreme of ganache?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Peppa Pig voor June