Onderwerp: Mooi geel is niet lelijk
Gemaakt voor een grote Furby Fan, beide taarten gevuld met aardbeienjam en Oreo crème, de furby is ook van biscuit en de vacht is van RI
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mooi geel is niet lelijk
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Gemaakt voor een grote Furby Fan, beide taarten gevuld met aardbeienjam en Oreo crème, de furby is ook van biscuit en de vacht is van RI
haha leuk, vooral die wazige blik die furby's hebben vind ik heel komisch
Wat is ie leuk geworden, die furby heb je goed gedaan!!! Hoe zorg je ervoor dat die ogen(die me best zwaar lijken) blijven zitten? Echt een leuke taart
Geweldig!!!! wat is die leuk en wat is de taart mooi
ik vind zijn ogen en oren zo leuk gedaan
Nou idd geel is zeker niet lelijk, het is gewoon een cuttie.
Groetjes Vonn
De oren zitten vast met cocktailprikkers aan de achterkant met icing er op, moest dus letterlijk wachten tot hij droog achter de oren was haha
Het mondje zit ook vast met een prikkertje en de ogen zitten gewoon geplakt met icing zonder prikkers
Voor de dames die hier bij mij thuis voor de ruffles zijn geweest, de oren en ogen zijn gemaakt met dat uitstekersetje wat ik jullie heb laten zien hier
Oh, en de furby heb ik gemaakt van cirkels van biscuit welke ik steeds kleiner heb gemaakt en op elkaar heb geplakt met jam en crème, daar zit wel een stokje door en heb de taart ook gedoweld want furby was best een zwaargewicht
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mooi geel is niet lelijk