Onderwerp: Frozen koekjes (Olaf en cijfer)
Ik ben weer druk bezig met me koekjes, wat vinden jullie er van?
Instagram: TheCookieStudioNL Facebook
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Frozen koekjes (Olaf en cijfer)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik ben weer druk bezig met me koekjes, wat vinden jullie er van?
wauw, echt leuk! Knap gemaakt.
Wauw, wat ontzettend mooi gedaan en wat knap dat je dat zo kan hoor, prachtig gewoon!!!
Super mooi gedaan!
Woooow!!!!
Wauw !!!!!!!!!!!!!!!!
Wat een werk en hoe knap gedaan !
Bedankt voor jullie reacties
Me nichtje is ook nog wezen helpen, deze heeft ze helemaal zelf gemaakt!
4 jaar oud en nu al zo goed!
Ze was zo enthousiast toen ze alle spullen op de tafel zag dat ze nog geen eens de jas uit deed hihi
Maar ja het liefste doet ze dit
Zo, 4 jaar, dat belooft wat. Wat een leuke foto's van haar, vooral die laatste dat ze net een grote hap heeft genomen. Je koekjes zijn prachtig zeg. Heel netjes en strak. RI? Hoe heb je die blauwe afbeelding op de icing gemaakt? Gestempeld/gestencild/airbrush?
Tieneke
Zo, 4 jaar, dat belooft wat. Wat een leuke foto's van haar, vooral die laatste dat ze net een grote hap heeft genomen. Je koekjes zijn prachtig zeg. Heel netjes en strak. RI? Hoe heb je die blauwe afbeelding op de icing gemaakt? Gestempeld/gestencild/airbrush?
Tieneke
Hoi Tieneke,
Bedankt voor je reactie
Tieneke
Hoi Tieneke,
Bedankt voor je reactie ,
Snap niet waarom die de rest van mijn bericht niet gepakt heeft.
Ik zei dat ik idd RI gebruikt.
En als transfer op het blauw gebruik ik een Olaf uitprint en tandenstoker om te om trekken.
http://thecookiestudio.blogspot.nl/2015 … s.html?m=1
Zie hier hoe ik Olaf heb gemaakt!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Frozen koekjes (Olaf en cijfer)