Re: Voor een klein meisje een hele grote knuffel!!
Nog eentje dan :-)
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Voor een klein meisje een hele grote knuffel!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Nog eentje dan :-)
Bedankt Baklataart!
Ben idd. best trots op het resultaat.
Was er huiverig voor hem door midden te snijden / te vullen en ook een beetje voor de icing en bekleden.
Veel filmpjes kijken helpt wel echt.
Het enige wat ik anders ga doen is de vulling.
Ik heb wat icing gebruikt met verse aardbeien en de icing vond ik echt te zoet ook al heb ik maar heel weinig gebruikt.
Bijv. een vanille vulling was beter geweest denk ik
Heb nu al zin in de volgende taart!
Bedankt Baklataart!
Ben idd. best trots op het resultaat.
Was er huiverig voor hem door midden te snijden / te vullen en ook een beetje voor de icing en bekleden.
Veel filmpjes kijken helpt wel echt.
Het enige wat ik anders ga doen is de vulling.
Ik heb wat icing gebruikt met verse aardbeien en de icing vond ik echt te zoet ook al heb ik maar heel weinig gebruikt.
Bijv. een vanille vulling was beter geweest denk ikHeb nu al zin in de volgende taart!
oh, super leuk dat je zo enthousiast bent, en bedoel je met icing boter crème of royal icing?
zelf gebruik ik meestal ook banket bakkers room en een laagje jam in de creme kan je dan ook nog vers fruit toevoegen.
Nee had echt royal icing gebruikt...dat is puur suiker en dus vond ik het tè zoet.
Liesbeth75 schreef:Hoi kweenie
heel erg bedankt voor de tips!
Dit is het resultaat van mijn allereerste taart, ik ben best tevreden!Hallo Liebeth. Sorry dat ik een beetje laat reageer. Ik ben even niet op de site geweest!
Maar wat is ze leuk geworden!!!! Superleuk gemaakt!!!
Ik heb ook nog even teruggelezen. Ik begrijp dat je de taart gevuld hebt met Royal icing. Errug zoet ja! Zou ik zeker niet doen. Voor het afsmeren gaat het nog wel een beetje, maar ook dan zou je ook fondant, botercrême of ganache kunnen gebruiken. Top gedaan Liebeth!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Voor een klein meisje een hele grote knuffel!!