Re: Wat klein gebak want mijn tweeling was jarig

Pinky schreef:

Bedankt voor je reactie !! Zal nu eens gaan googlen hoe je ze maakt.

Supertof trouwens dat je op iedere vraag antwoord geeft.

Helaas heb ik geen ruilmateriaal in de aanbieding, dus het zal bij plaatjes kijken blijven.

Ik weet niet wat je wilt weten met hoe je ze maakt maar daar hoef je niet voor te googelen hoor dat kan ik je ook gewoon vertellen haha.

Als je wilt weten wat het is dan zal ik het even uitleggen.
Ik heb een pak Dr. oetker kwark naturel genomen zonder bodem.
Daar moet altijd kwark bij maar ipv de naturel kwark heb ik dus van Danone de frambozen cheesecake kwark genomen en die erbij gevoegd en de slagroom natuurlijk.
Dan in de mal doen en die in de vriezer zetten.

Dan van dezelfde maat kookringen boterkoekbodems gemaakt dus gewoon het boterkoekdeeg in de kookringen gedaan en met kookring en al 10 min. in de oven gezet en daar dan als de kwark uit de vriezer ( wel wachten tot het hard is anders krijg je ze er niet uit ) haalt de kwark op de boterkoek gezet en klaar is je taartje :)

27

Dankjewel !!!

Wilde je niet met nog een vraag lastig vallen. En via Google kwam ik er inderdaad niet helemaal aan uit.

Ik heb op de site gekeken en behalve deze heb ik nog een paar hele leuke vormen gezien. Zag ook deze vorm, maar dan een maat kleiner. Die lijkt mij ook zo leuk !!

Het is al eerder aan je gevraagd, maar als je ooit workshops zou willen gaan geven dan hou ik mij aanbevolen !!!

Pinky schreef:

Dankjewel !!!

Wilde je niet met nog een vraag lastig vallen. En via Google kwam ik er inderdaad niet helemaal aan uit.

Ik heb op de site gekeken en behalve deze heb ik nog een paar hele leuke vormen gezien. Zag ook deze vorm, maar dan een maat kleiner. Die lijkt mij ook zo leuk !!

Het is al eerder aan je gevraagd, maar als je ooit workshops zou willen gaan geven dan hou ik mij aanbevolen !!!

Dankjewel voor je complimenten haha en ja workshops geven doe ik nog maar even niet want loop tegenwoordig bij het UWV dus wordt daar niet vrolijk van :)
Er zijn inderdaad veel leuke vormen en ze zijn erg makkelijk voor dit soort dingen.
Ik heb de halve bol ook zoals je kunt zien op de foto's in het groot en klein en heb er veel schik van.
Die kleintejs zijn inderdaad ook erg leuk en misschien beter omdat je dan niet meteen zo'n groot gebakje heb :)

Volgens mij is er niemand die afzegt als jij een verjaardag viert.
Niemand die dit gebak wil missen.

Sodeju, wat maak jij een lekkere dingen zeg!  :9

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

30 Laatst bewerkt door dollelollypop (27-05-2015 13:41)

Taarterataaa...! schreef:

Volgens mij is er niemand die afzegt als jij een verjaardag viert.
Niemand die dit gebak wil missen.

Sodeju, wat maak jij een lekkere dingen zeg!  :9

Haha sommige komen volgens mij alleen voor de taart  :lol: