1

Onderwerp: Kom met me mee naar ....

Barbapappa! Super leuke taart om te maken!! Ik keek hier toen ik klein was ook regelmatig naar en het blijft zo leuk!

Gevuld met aardbeiencrème en mangocrème en bekleed met fondant. Bovenste is een klein blanda schaaltje en een cupcake.

http://www.mijnalbum.nl/Foto720-JNN7GTDF.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto720-YJITMQD3.jpg

2

Re: Kom met me mee naar ....

Wat een schattig taartje, ik heb hier ook leuke herinneringen aan.

3

oh, Vera geweldig!!! zing gelijk het liedje, wat was ik gek op ze, vol verbazing keek ik altijd naar ze zo leuk!!

Je hebt het prachtig gedaan en ik vind de taart zo leuk en mooi, mooi het kleur verloop en de slakjes en het gras randje :thumb:  :thumb:

4

Dankjewel!

Ja he Bakla, ik ook hoor vond (en stiekem vind) het een van de leukste kinderprogramma's!

5

Oh dat is echt een leuke taart en jeugdsentiment ook

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

6

Oh dat is echt een leuke taart en jeugdsentiment ook =D

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

7

Leuk!! :thumb:

8

Vera12345 schreef:

Dankjewel!

Ja he Bakla, ik ook hoor vond (en stiekem vind) het een van de leukste kinderprogramma's!

komt het nog steeds op tv???

Weet je wanneer want dan wil ik het echt nog is zien :lol:  :thumb:

9

Wij kijken veel op you tube, het kwam wel eens bij Zappelin of was het nou Nick JR.? Weet het niet meer zo goed maar het is pas nog geweest! Heb zelfs een tijdje geleden een t-shirt bij de H&M voor mijn dochtertje gekocht van barbamama :)

10

Vera12345 schreef:

Wij kijken veel op you tube, het kwam wel eens bij Zappelin of was het nou Nick JR.? Weet het niet meer zo goed maar het is pas nog geweest! Heb zelfs een tijdje geleden een t-shirt bij de H&M voor mijn dochtertje gekocht van barbamama :)

ohhhhhhhh, zo leuk ga inderdaad is op you tube kijken dank voor de tip :thumb:

11

Zo leuk en vrolijk. Erg leuk.