1 Laatst bewerkt door astap79 (19-03-2015 23:13)

Onderwerp: Giant cupcake

Ik heb een poging gewaagd om een Giant cupcake te maken, ik had geen giant cupcake vorm dus heb het zelf in model gesneden.
Het was nog geen makkelijke taak en wou gelijk oefenen om toeven van botercreme te maken , wat nog niet echt gelukt is.
Ik heb hem vandaag gemaakt.. tussen de slaapjes van m'n zoontje door, dan werk je toch niet echt lekker rustig moet ik zeggen..snel snel.
Volgende keer maar meer aandacht besteden aan het maken van toeven.

http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-MJZW7ZFK.jpg

Astrid

2

Re: Giant cupcake

Ik vind je rozen wel mooi gespoten hoor!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

3

Dankje!

Ik had last van luchtbelletjes of te snel maken, her en der gaten tussen de roosjes... waar de botercreme even stopte en weer verder ging.. snap je :)

4

Wauw, wat heb je dat mooi gedaan , zeker zonder vorm knap hoor, je rozen vind ik heel mooi gespoten :thumb:

vind de kleuren ook erg lief bij elkaar!! :)

zelf heb ik dat ook met die rozen spuiten dan op eens heb je een lucht bel, maar in de natuur is ook niet alles het zelfde zullen we maar denken =D

5

ja zo is dat haha, maar sommigen maken van zulke mooie toeven en die wil ik dan ook! haha nog ff wat oefenen denk.

6

astap79 schreef:

ja zo is dat haha, maar sommigen maken van zulke mooie toeven en die wil ik dan ook! haha nog ff wat oefenen denk.

dat heb ik precies het zelfde hoor :lol:  :lol:

Mooie toeven en leuke Giant cupcake zo!!! :thumb:

8

Bedankt!!