Onderwerp: parade van de afgelopen maand(en)
Hoi, heb een tijdje het forum verwaarloosd, maar heb ondertussen wel nog wat leuke taarten gemaakt die ik graag met jullie wil delen. Alle feedback is welkom!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » parade van de afgelopen maand(en)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi, heb een tijdje het forum verwaarloosd, maar heb ondertussen wel nog wat leuke taarten gemaakt die ik graag met jullie wil delen. Alle feedback is welkom!
Wauwieeeee dat kasteel, mega gaaf! Heb je die gemaakt met de wilton set?
ik vind je parade erg mooi, van mij mag je zeker weer lekker posten hihi!
Wauw, wat een super mooie parade, heel erg leuk en zó mooi!!!
Erg mooie taarten!!
Allemaal super mooi!
Wauw stuk voor stuk mooie taarten!
Bedankt voor de leuke reacties!
@ taartensprookje: nee hoor, geen set gebruikt, gewoon veel tylose door de suikerpasta gedaan, patroon van stenen gebruikt en 'muren' gerold, middenin wel een rolletje keukenrol geplaatst ter versteviging tijdens het harden en zo enkele dagen laten drogen, daarna de torentjes erop gekleefd en klaar!
Bedankt voor de leuke reacties!
@ taartensprookje: nee hoor, geen set gebruikt, gewoon veel tylose door de suikerpasta gedaan, patroon van stenen gebruikt en 'muren' gerold, middenin wel een rolletje keukenrol geplaatst ter versteviging tijdens het harden en zo enkele dagen laten drogen, daarna de torentjes erop gekleefd en klaar!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » parade van de afgelopen maand(en)