1 Laatst bewerkt door ZoeteZondes (18-03-2015 19:51)

Onderwerp: Fout in Wilton Mold Lace

In de nieuwe Wilton Mold Lace die ik zojuist gekocht heb zit een fout.
http://www.wilton.com/store/site/produc … u=409-2557 (zoom in op het bovenste blaadje)
Zoals je kunt zien mist het blaadje een inkeping waardoor het zijn symmetrie verliest.
Ik ben teruggegaan naar de winkel om te kijken of het toevallig alleen in de mold zat die ik gekocht had, maar het bleek dat ook de andere mold in de winkel hetzelfde euvel had.
Is dit een productiefout van Wilton? Hebben echt alle molds het of misschien alleen een bepaalde serie.
Mijn vraag aan jullie is: hebben jullie deze mold en zo ja, zit daar ook deze fout in.
Ik stoor me namelijk aan deze fout en zou graag een perfecte mold in mijn bezit krijgen.
Ik zie uit naar jullie antwoorden

2

Re: Fout in Wilton Mold Lace

Ik denk dat je dit beter aan Wilton kunt vragen.
Je kunt hem terug brengen, of het foutje accepteren (als het een foutje is) of zelf het mes(je) erin zetten...

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

3

Aangezien de link verwijst naar de Wilton site en daar ook het streepje mist denk ik toch echt dat dit zo hoort. Alle andere afbeeldingen op internet hebben het ook.

Ik snap dat je je eraan stoort, daar niet van.

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym

4

Ik heb hem ook maar was me nooit opgevallen, ik stoor mij er niet aan eigenlijk, maar ik gebruik de mallen van wilton echt zelden

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

5

Uuhhhmmmm ik zal in de drukte het over het hoofd zien...... het blaadje?  :O  :O  :O

Het enige blaadje (wat erop lijkt, het zijn fantasie-figuren) wat ik zie, ziet er prima uit. In de natuur (of eigenlijk in verreweg de meeste situaties/gevallen) is ook niks 'perfect'........

6

Ik zie wat je bedoelt, maar zie ook dat de indrukken bij het blaadje eigenlijk nergens gelijk zijn. De foto is van Wilton zelf, neem ik aan, dus dan is het bij alle molds, denk ik  ;)

7

ik snap wat je bedoeld, ik zie het na even zoeken ook.

ik zou contact opnemen met Wilton, want ik denk dat het een fout is in de mold zelf.
Als je kijkt naar het kleinere vormpje, staan daar wél alle streepjes in namelijk...

Wat je met liefde maakt, mag je absoluut met gepaste trots showen....  ;-)

8

Ik heb even moeten zoeken, maar zie wat je bedoelt. Als je het niet weet, valt he niet eens op. Maar als je het wel weet dan gaat het idd storen.

Denk idd dat het een foutje in de productie is. Als je je er niet mee kunt verenigen, zou ik contact opnemen met Wilton. Wellicht bieden ze je een leuke oplossing aan.

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

9

gewoon een nerfje maken met een spatel en probleem is opgelost :)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl