1

Onderwerp: He or She? What's it gonna be....

Vorige week nog een last minute vraag voor een gender reveal taart.
TE leuk om niet te doen! Helemaal omdat het voor een vriendinnetje van vroeger was... Ze wilden vlak voor een familie bezoek in het buitenland nog aan beiden ouders laten weten of er een jongen of een meisje wordt verwacht. De taart is gevuld met blauwe botercreme, aardbeienjam en banketbakkersroom met aardbeien. Voor deze taart voor het eerst schoentjes gemaakt van fondant, heb ze gemaakt zonder de gebruikelijke mallen. Vind ze zelf wel mooi geworden.
http://www.mijnalbum.nl/Foto360-6W8H3AEF.jpg

Op en aanmerkingen zijn natuurlijk welkom

2

Re: He or She? What's it gonna be....

Hele leuke taart, je schoentjes zijn erg mooi geworden en wat is dat goud mooi! Waarmee heb je dat gedaan?

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

3 Laatst bewerkt door KimN (17-03-2015 20:53)

Dank je wel! Heb de letters goud gemaakt met een goud/rosé luster dust van Edable Art (Ellenscreativecakes) deze maak je vloeibaar met rejuvenator vloeistof of bijv. Wodka. Heb mezelf ook een tijd afgevraagd hoe men taarten toch zo mooi goud kreeg... hiermee lukt het dus

Heel erg leuk!!! :thumb:

5

Leuk gedaan. En ik vind dat meisjes schoentje superschattig  :thumb:

Wauw heel eeg leuk en gaaf met dat goud!

7

KimN schreef:

Dank je wel! Heb de letters goud gemaakt met een goud/rosé luster dust van Edable Art (Ellenscreativecakes) deze maak je vloeibaar met rejuvenator vloeistof of bijv. Wodka. Heb mezelf ook een tijd afgevraagd hoe men taarten toch zo mooi goud kreeg... hiermee lukt het dus

:thumb:

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

8

Heel mooi dat goud, maar heb je je fondant dan gewoon wit? pakt de kleur dan goed?
Ik heb pas geprobeerd op witte fondant met de :
http://www.deleukstetaartenshop.nl/wilt … t-3gr-gold
maar het lukte me niet echt om de kleur pakkend te krijgen.. weet niet of ikw at fout had gedaan, misschien teveel wodka..
Maar deze van jou is wel heel erg mooi!

Astrid.

9

Leuk!!!! En wat een eer om zoiets te mogen maken!
Hopelijk mag ik dat ook ooit nog een keer doen.

10

Wauw, het is een hele mooie taart geworden zeg!! Schattig die schoentjes heel mooi gedaan :thumb:

En dat goud is zeker heel erg mooi gebruik je dan geel fondant daar onder?

11

Super! Mooi hoor zeker die gouden letters erbij!

12 Laatst bewerkt door KimN (18-03-2015 19:12)

@ Astrid, heb persoonlijk geen ervaring met het gebruik van wodka met kleurstof. Heb zelf rejuvenator gebruikt om de luster vloeibaar te maken.
@ Baklataart, de ondergrond van de letters is gewoon wit. Heb onlangs bij de stapeltaart en ook een taart gepost ( Billy-Bambam ) waar ik hetzelfde goud gebruikt heb maar dan grotere letters. http://forum.deleukstetaarten.nl/viewto … ?id=243104

13

Super mooi. Ik vind je schoentjes echt super!!!