1

Onderwerp: Wondermold....zijn er verschillende van??

Ik heb hier een wondermold staan maar ik vind hem zo groot, als ik er een popje op zet is de jurk echt gigantisch, ik denk wel 25 cm hoog, klopt dit wel?
Ik weet dat er ook een mini wondermold pan is, die heb ik, maar zit er nog een maat tussen misschien??

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

Re: Wondermold....zijn er verschillende van??

Daar heb ik nog nooit van gehoord. Je zou het wel zelf kunnen snijden uit een hoge ronde taart.

3 Laatst bewerkt door Tigrasas (15-03-2015 23:15)

dat weet ik, maar daar ging het mij niet om...... =D
ik vraag dit omdat sommige recepten spreken over de wondermold, of sommige taarten hiervan werden gemaakt, maar als ik dan mijn vorm zie lijkt deze zo groot

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

4

Er is één Wilton Wonder mold, maar er is ook een Tiffany mold. Heb je die van Wilton? Daar is er maar één van.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5

Ben wel benieuwd welke jij dan hebt  ;) . Ben nl heel lang op zoek geweest naar een grotere maat dan de Wilton wondermold. Hier past geen hele Barbie in, wat sommige wel graag willen. Soms bak ik dan in mijn Kenwood kom  ;)

6 Laatst bewerkt door Tigrasas (16-03-2015 11:41)

Ik heb hem even opgemeten, hij is op breedste punt 23 cm breed en 15 cm hoog dus dat is minder dan ik dacht, ik kan geen wilton of zo er op vinden. Is dit dan DE  wondermold?  Ik heb hem ooit gekregen ergens bij, hij heeft in de vaatwasser gezeten en klein deukje er in maar dat doet niets af aan de taart als je die er in bakt.

Ik heb net in de webshop gekeken, hier staat dat de wondermold 20 cm breed is en 12,5 hoog....dus wat heb ik dan???
http://s24.postimg.org/br3q40gnl/image.jpg

7 Laatst bewerkt door annick67 (16-03-2015 12:09)

Dat is de Wondermold van Wilton..... (op de foto).

Zit het midden'stuk' (lange pin waaraan je het onder/steunstuk vastschroeft) er ook in/bij?

In dat geval weet ik het helemáál zeker.... Wondermold ;).

8 Laatst bewerkt door Tigrasas (16-03-2015 14:29)

Ja, die pin heb ik er ook bij, maar ik was net bij de Makro en daar lag de wondermold, nou, de doos waarin dat ding zat is kleiner dan deze vorm.......vreemd hoor

9

Ik denk toch dat je deze wel hebt. Mijn Wondermold is ook 23 cm en 14 cm hoog (zonder voet). Deze past ook in de doos, maar moet zeggen dat ik de doos ook wel klein vond toen ik deze binnen kreeg  ;)