1

Onderwerp: Taart met reuze M & M's

Er is geen grotere chocolade junk dan mijn oudste zoon, maar dat heeft hij dan ook niet van een vreemde.....vandaag is hij 29 geworden.......gevuld met chocolade mousse puur, chocoladecreme en vier vruchten jam, de reuze m&m' s zijn van koekjes gemaakt
http://s18.postimg.org/spff5uah1/image.jpg

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

2

Re: Taart met reuze M & M's

Super leuk en mooi gedaan en een heel leuk idee met die koekjes :thumb:  :thumb:

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon en een gezellige dag =D

3

mooi, en wat een leuk idee van die koekjes :D

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

Gefeliciteerd met je zoon en ik vind de taart erg leuk!

5

Dank jullie wel, we gaan hem zo wegbrengen.....is wel een calorieën bom hahahahaha

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

6

Helemaal leuk, gaaf gedaan.
Proficiat met zoonlief!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

7

leuke taart. Ook grappig dat je op dit forum geen idee van leeftijd heb......ik dacht je een zoon van 4 zou hebben want in mijn hoofd ben jij rond de 30 :)

8

Hahahaa, ik ben in mijn hoofd ook 30...... Soms dan hihi, maar ik ben bijna 49, heb vier kinderen van 29, 26, 24 en 18, waarvan de oudste drie jongens zijn en de jongste een dochter is, en die heeft thuis het rijk alleen tegenwoordig

9

wat een leuke taart zeg!

10

Ik heb je taart opgeslagen, hij is echt ontzettend leuk en het idee om van koekjes M&M's te maken vind ik geniaal. Onze zoon moet nog 9 worden en wil graag zo'n taart. Ik zie het al helemaal zitten zo, lekker met oreokoekjes binnenin.

Tieneke

11

Wat slim zeg om die M&M's van koekjes te maken

Je vindt mijn taarten ook op Facebook: https://www.facebook.com/bakkriebels/
Wat meer lezen bij mijn baksels? http://bakkriebels.nl/

Heeeel erg leuk met die reuze M&Ms!!!! :thumb:

13

Tante Tien schreef:

Ik heb je taart opgeslagen, hij is echt ontzettend leuk en het idee om van koekjes M&M's te maken vind ik geniaal. Onze zoon moet nog 9 worden en wil graag zo'n taart. Ik zie het al helemaal zitten zo, lekker met oreokoekjes binnenin.

Tieneke

Dat is zeker lekker, maar Oreo koekjes zijn qua formaat aan de kleine kant om dit van te kunnen maken, deze zijn ruim  zes cm doorsnede.