Onderwerp: Wat klein gebak want mijn tweeling was jarig
Wat klein gebak voor de verjaardag van mijn zoons.
Er was meer maar die foto's had ik al eerder geplaatst want ik had al wat in de vriezer gedaan
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Wat klein gebak want mijn tweeling was jarig
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat klein gebak voor de verjaardag van mijn zoons.
Er was meer maar die foto's had ik al eerder geplaatst want ik had al wat in de vriezer gedaan
Ziet er allemaal overheerlijk uit!!! Mijn favoriet: die met de besjes, banketbakkersroom op frangipane.
Wat een gebak, heerlijk!
Nog meer?????
oh, oh, oh, ik blijf me toch altijd over je mooie gebakjes verbazen ze zien er altijd zo prachtig en zo verzorgd uit en allemaal even bijzonder
Wat boffen die kinders toch met jou en altijd denk ik maar aan de pannekoek man die jou mis gelopen is
Kan je niet een banket winkeltje aan huis beginnen , dit kan namelijk zo in een vitrine
En natuurlijk van harte gefeliciteerd met je zoons
Hartelijk dank allemaal en ja een winkeltje beginnen lijkt leuk maar er komt zoveel bij kijken als je dat doet en ik weet niet of ik dat wel wil.
In ieder geval wil ik jullie wel bedanken voor jullie altijd zo leuke reacties
Ja de pannekoekman had ik best voor willen werken maar niet zonder kraan haha.
Oh, wat een heerlijkheden allemaal weer. En van harte gefeliciteerd met je jarigen! Wij genieten ervan mee zo, met de plaatjes.
Tieneke
Zo mooi weer. Geniet echt van jouw baksels.
Nog gefeliciteerd met de tweeling.
Hartelijk dank dames voor jullie leuke reactie en de felicitatie
Ik kom eens proeven denk ik! haha Ziet er super lekker uit.
De cheesecake is een heel leuk idee!
Wauw wat een mooie gebakjes, hoe kom je aan al die inspiratie?
Heb je misschien het receptje voor de perzik kwark gebakje? kun je geen bakboek uitbrengen :P
Wauw wat een mooie gebakjes, hoe kom je aan al die inspiratie?
Heb je misschien het receptje voor de perzik kwark gebakje? kun je geen bakboek uitbrengen
Ik heb geen receptje maar doe vaak de Dr. oetker naturel kwarktaart zonder bodem en dan van de danone een smaakjes kwark er doorheen.
Dus ipv een naturel kwark met een smaakjespak van Dr. oetker nu net andersom.
Inspiratie zoek ik vaak op pinterest, ik verzin zelf nogal eens wat en probeer het dan gewoon en soms bij heel facebook bakt dat is ook een leuke pagina maar daar haal ik weinig vanaf.
de Beheerdster Chantel van den Noort daar heb ik toen de opzet van de perzik gebakjes gezien maar zij maakt denk ik de kwark zelf want ze heeft een pattiserie
Wat een plaatjes weer. Zien er allemaal heerlijk uit.
Ik zou, als ik familie van je was, ontzettend naar jullie verjaardagen en bezoekjes
uitkijken.
Wat een plaatjes weer. Zien er allemaal heerlijk uit.
Ik zou, als ik familie van je was, ontzettend naar jullie verjaardagen en bezoekjes
uitkijken.
Inderdaad doen sommige dat ook haha en ze mogen het overgebleven van mij altijd meenemen dus daar maken sommige gebruik van
Alles is dan ook echt op als de verjaardag is afgelopen want ik heb altijd veel te veel en dat heb ik het liefst
Ik had nl. ook indische risolles, lemper en aardappelkroketjes gemaakt en familie zei op facebook al dat ze niet konden wachten tot we de verjaardag vierden haha.
Ze zien op facebook nl. alles voorbij komen wat ik maak
Ik heb geen receptje maar doe vaak de Dr. oetker naturel kwarktaart zonder bodem en dan van de danone een smaakjes kwark er doorheen.
Dus ipv een naturel kwark met een smaakjespak van Dr. oetker nu net andersom.
En de boterkoek? die maak je ook zelf?
Het ziet er weer geweldig uit!
dollelollypop schreef:Ik heb geen receptje maar doe vaak de Dr. oetker naturel kwarktaart zonder bodem en dan van de danone een smaakjes kwark er doorheen.
Dus ipv een naturel kwark met een smaakjespak van Dr. oetker nu net andersom.En de boterkoek? die maak je ook zelf?
De boterkoek maak ik altijd van koopmans.
Wauw wat een prachtige gebakjes, denk dat jou hele huis vol zit met een verjaardag haha.
Je zou workshops moeten gaan geven, ik schrijf me vast in
Groetjes Vonn
Wauw wat een prachtige gebakjes, denk dat jou hele huis vol zit met een verjaardag haha.
Je zou workshops moeten gaan geven, ik schrijf me vast inGroetjes Vonn
Nou loop sinds 1 februari bij het uwv dus die workshops moet ik maar even vergeten haha.
Mmmmm, wat maak jij toch overheerlijke baksels.
Nog van harte met je tweeling!
Enorm genieten idd om al jouw prachtige creaties te zien.
Heel hartelijk dank allemaal voor jullie leuke reactie.
Het is altijd erg leuk om te lezen
Ohh dat ziet er wel heel lekker uit. Mooi hoor!!
Ziet er weer schitterend uit !!
Kan je mij niet adopteren ? Dan mag ik er ook van snoepen !
Mag ik vragen wat voor vorm/mal je gebruikt hebt bij de tweede foto ?
Ziet er weer schitterend uit !!
Kan je mij niet adopteren ? Dan mag ik er ook van snoepen !
Mag ik vragen wat voor vorm/mal je gebruikt hebt bij de tweede foto ?
Ik wil je best adopteren hoor maar inruilen is dan beter :-P
Mijn man en kinderen willen niet meer elke dag snoepen van mijn baksels want het wordt ze iets teveel haha dus als jullie er dan één van mij adopteren dan adopteer ik jou :-P
Dit is de mal, gekocht bij de kookwinkel oldenhof
Bedankt voor je reactie !! Zal nu eens gaan googlen hoe je ze maakt.
Supertof trouwens dat je op iedere vraag antwoord geeft.
Helaas heb ik geen ruilmateriaal in de aanbieding, dus het zal bij plaatjes kijken blijven.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Wat klein gebak want mijn tweeling was jarig