1

Onderwerp: Ruffles, maar nu weer keertje anders.....

Vandaag vierden we de 18e verjaardag van mijn dochter nogmaals, maar nu niet voor haar vrienden maar voor familie en kennissen. Ze wilde graag een taart in haar lievelingskleur blauw met goud, nou dan doen we dat dus!
Gevuld met aardbeienbavarois, een laagje vanillecreme en aardbeienjam, de kleine met chocoladecreme en een laag aangevette slagroom met stukje pure chocolade.

http://s13.postimg.org/qu8j2qys3/image.jpg

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

2

Re: Ruffles, maar nu weer keertje anders.....

Gaaf.. Hoe krijg je dat goed zo goud?

3

Geschilderd met gouden dust en wodka

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

4

Oké.. Ziet er echt Super uit.

5 Laatst bewerkt door kimi (08-03-2015 21:25)

Telefoon op hol.. 1 x is genoeg

6

Wauw wat ontzettend gaaf!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

7

Vrijdag weet jij ook hoe je die moet maken hihi

8

:thumb: erg mooi :y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

9

Wauw, alweer prachtig en zeker heel erg mooi dat goud , ik wist niet dat het zo mooi werd met gewoon dust :thumb:

ben al aan het aftellen naar vrijdag kan bijna niet wachten =D