Onderwerp: Pro gel kleurstof
Wie heeft er ervaring mee? Ik gebruik nu Wilton maar ben zoek naar paars. Van wilton heb ik violet maar dit is niet de kleur die ik zoek. Van pro gel is er wel een mooie paars te koop. Iemand ervaring?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Pro gel kleurstof
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wie heeft er ervaring mee? Ik gebruik nu Wilton maar ben zoek naar paars. Van wilton heb ik violet maar dit is niet de kleur die ik zoek. Van pro gel is er wel een mooie paars te koop. Iemand ervaring?
Ik heb deze in oranje. Werkt uitstekend! Kleurt vrij snel dus gebruik er weinig van totdat je de juiste kleur hebt bereikt.
Succes!
Progel zijn gewéldig goede kleuren!!!
Kleurt mooi, vervaagt niet snel........ om maar wat te noemen.
Dankje wel allemaal. Ik ga ze kopen hoor! Iets anders nu ik hier toch ben: ik twijfel zo erg aan de dikte van de floral wires. Ik heb ze hier maar weet de dikte niet meer. Ik vind ze eigenlijk te ver ombuigen dus te dun. Ik wil nieuwe kopen maar weet niet welke dikte.
Het hangt er vanaf wat je ermee wil doen? Voor bloemen is dun(ner) vaak mooier, dan zie je de wires ook niet door de achterkant van je bloemen heen 'schijnen'. Als je er decoratie op wil plakken om (met flower pick bijvoorbeeld) in je taart te steken, kan je best (wat) dikkere wires nemen.
Deze kleurstof is wat mij betreft de beste, mooie kleuren, weinig nodig en wordt niet snel flets
Het hangt er vanaf wat je ermee wil doen? Voor bloemen is dun(ner) vaak mooier, dan zie je de wires ook niet door de achterkant van je bloemen heen 'schijnen'. Als je er decoratie op wil plakken om (met flower pick bijvoorbeeld) in je taart te steken, kan je best (wat) dikkere wires nemen.
Ik wil er bv vlinders op steken en dat ze dan uit elkaarrp vallen. Is 22 gauche dan te dik?
Dat hangt er vanaf. Dikker is niet per se handig(er) in dit geval, hoe dikker de wire hoe minder (of niet) ze zullen 'vallen'. Ik dénk dat 22 gauge wel ok is. Niet te dun, zéker niet te dik.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Pro gel kleurstof