Onderwerp: Crunchy Mars bars
Gevonden op pinterest, erg makkelijk, lekker en met 10 minuten klaar
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Crunchy Mars bars
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Gevonden op pinterest, erg makkelijk, lekker en met 10 minuten klaar
Ooooh dat ziet er heerlijk uit, heb gelukkig nu geen Mars in huis, maar zou je misschien willen verklappen hoe je het gemaakt hebt
Groetjes Vonn
Ooooh dat ziet er heerlijk uit, heb gelukkig nu geen Mars in huis, maar zou je misschien willen verklappen hoe je het gemaakt hebt
Groetjes Vonn
Dankjewel en ik zal het recept hieronder zetten.
Het is makkelijk, stelt niks voor en je bent met 10 min. klaar.
250g ongezouten boter
1 pak gepofte rijst van kellogs
6 Mars bars
3 el stroop
400g melkchocolade
Doe Mars, boter en stroop in een pan op een matig vuur smelten.
Roer daarna als alles gesmolten is de gepofte rijst er doorheen, in een blik doen en goed aandrukken ( ik gebruikte een vierkante springvorm van 24 cm )
Daarna de chocolade smelten, er overheen verspreiden en dan stevig laten worden in de koelkast.
Ik heb het er de hele nacht in laten staan en smorgens pas aan stukken gesneden.
vonn schreef:Ooooh dat ziet er heerlijk uit, heb gelukkig nu geen Mars in huis, maar zou je misschien willen verklappen hoe je het gemaakt hebt
Groetjes Vonn
Dankjewel en ik zal het recept hieronder zetten.
Het is makkelijk, stelt niks voor en je bent met 10 min. klaar.250g ongezouten boter
1 pak gepofte rijst van kellogs
6 Mars bars
3 el stroop
400g melkchocoladeDoe Mars, boter en stroop in een pan op een matig vuur smelten.
Roer daarna als alles gesmolten is de gepofte rijst er doorheen, in een blik doen en goed aandrukken ( ik gebruikte een vierkante springvorm van 24 cm )
Daarna de chocolade smelten, er overheen verspreiden en dan stevig laten worden in de koelkast.
Ik heb het er de hele nacht in laten staan en smorgens pas aan stukken gesneden.
oh nou het klinkt heerlijk en het lijkt zeker niet teveel werk, vanmiddag maar even een pak mars halen haha.
En weer vriendelijk bedankt voor het delen.
groetjes Vonn
O, deze zijn heerlijk he? Ik maak ze zelf met honing in plaats van stroop, een oud recept uit de Tip Culinair. Leuk van dit recept is ook dat het glutenvrij is. Het kan niet mislukken (en dat gebeurt mij vaak wel bij het glutenvrij bakken) en je kunt ook je glutenvrije gasten iets lekkers voorzetten.
Tieneke
ja deze zijn echt zo lekker, die maak ik ook regelmatig, gewoon te erg
Ja het kan natuurlijk met veel verschillende dingen gemaakt worden en je hoeft je niet vast te pinnen op dit recept.
Volgende keer maar eens mat cruch repen proberen want die vind ik helemaal het einde maar nu nog maar even niet
Hartelijk dank weer voor jullie leuke reactie
Klinkt heel lekker, van het weekend maar eens proberen.
Nou 4 supermarkten in Vlaardingen gehad en geen één die gepofte rijst van kellogs verkoopt pfff, heb nu een pak honing loops meegenomen, zou het daarmee ook kunnen?
Groetjes Vonn
Ja, dat kan, heb ik ook weleens gedaan.
Tieneke
Ja, dat kan, heb ik ook weleens gedaan.
Tieneke
oh super, bedankt voor je snelle reactie tieneke. Dan kan ik er straks toch nog aan beginnen.
Groetjes Vonn
Tuurlijk je kunt gebruiken wat je wilt
Tuurlijk je kunt gebruiken wat je wilt
Weer erg bedankt voor je antwoord, ik hoop dat ik de gepofte rijst toch nog ergens vind. Vind het altijd super dat je al je recepten met ons wilt delen en al m'n vragen geduldig beantwoord.
Groetjes Vonn
Nou ik heb ze nu 2x gemaakt, 1x met honing loops van de jumbo en 1x met smacks van kellogs. Ik krijg de bovenkant van chocola niet zo mooi glad als jij en vond ze met de honing loops lekkerder dat bleef wat krokanter, ik hoop vanavond wat foto's te plaatsen.
Groetjes Vonn
Nou ik heb ze nu 2x gemaakt, 1x met honing loops van de jumbo en 1x met smacks van kellogs. Ik krijg de bovenkant van chocola niet zo mooi glad als jij en vond ze met de honing loops lekkerder dat bleef wat krokanter, ik hoop vanavond wat foto's te plaatsen.
Groetjes Vonn
Ik heb de chocolade gewoon gesmolten en eroverheen gegoten maar gebruik wel altijd callebautdruppels misschien dat het daar aan ligt
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Crunchy Mars bars