1

Onderwerp: een illusie geboortetaart voor de net mama geworden Roos.

Had ze al wel gezien met m&m's ed, dus dacht ik "dat kan ook met de muisjes van De Ruijter!"
Voor een net bevallen vriendin.
Het was wel een heel erg geduld werkje om alle muisjes één voor één op te plakken  :/
De baby moest natuurlijk in een roos liggen omdat zijn moeder zo heet, op een hart,met parasolletje om beschermd te liggen voor de blauwe muisjes regen!
Het was erg leuk om te maken en ik ben blij met het resultaat!
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/d3/26/5b/d3265b3e34716b39e026692bca38c560.jpg

Re: een illusie geboortetaart voor de net mama geworden Roos.

Wat origineel, erg leuk!

3

Wat een origineel idee, top gedaan!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

Knap werk! Hoe heb je dit gemaakt, waar blijven de muisjes op plakken. Ik ben nieuwsgierig naar de constructie hihi

5

:thumb:  :thumb:  :thumb:

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

6

Origineel!! Leuk gedaan! Pas ook een gravity taart gemaakt en het is best een karwei met het "vallende" product maar echt de moeite waard!

Taartensprookje schreef:

Knap werk! Hoe heb je dit gemaakt, waar blijven de muisjes op plakken. Ik ben nieuwsgierig naar de constructie hihi

De muisjes zitten op een ballonstok (meegenomen met ballon eraan bij de Jumbo,daar staan ze altijd voor de kids)
Ze zijn vast geplakt met gesmolten witte chocola.
Maar eerst begonnen met op de (beklede) onderplaat  het losse stukje waar de ballon aan vast hoort,vast te zetten met gesmolten chocola. Even hard laten worden in de vriezer.
Dan de stok erin, de gevulde taart er voorzichtig overheen,bekleden en decoreren,parapluutje met gat (paar dagen ervoor gemaakt zodat hij goed stevig is,net als de roos en baby)eroverheen,ook vast zetten met witte gesmolten chocola.
En tenslotte een leeg pak muisjes erover geschoven zodat het net is of ze eruit vallen.

8

Ontzettend leuk gedaan!

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym

9

Wauw, heel erg leuk en zo schattig en wat een originele taart :thumb:

wat zal je vriendin daar super blij mee zijn!! =D

En leuk hoe je het uitlegt, ga het opslaan als het mag :)