Onderwerp: Kleine bruidstaart
Het liefst had ik er nog een paar lagen taart op gezet maar het is niet zo'n groot feest dus dan ook een kleinere taart. Gevuld met mbc abrikoos en vanillecreme en mango compote.
Bedankt voor kijken en jullie mening
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Kleine bruidstaart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Het liefst had ik er nog een paar lagen taart op gezet maar het is niet zo'n groot feest dus dan ook een kleinere taart. Gevuld met mbc abrikoos en vanillecreme en mango compote.
Bedankt voor kijken en jullie mening
Ik vind m prachtig, eenvoudig maar super strak. En het randje langs de bovenkant is echt heel mooi.
Schitterend!!
Ontzettend mooi!
Mooie taart hoor!
Wat een ontzettend mooie taart en wat een mooie topper
heel rustig en stijlvol, het randje vind ik ook echt heel mooi
Wat een mooi bruidstaartje!
De topper is leuk gedaan met de letters ën hetzelfde malletje wat je voor de rest gebruikt hebt!
Dat vind ik echt goed bedacht!
Ook leuk dat je bloemetjes en hartjes door elkaar hebt gebruikt op de rand en een beetje over elkaar hebt geplakt!
En ik vind het knap dat je die 'druppels' zo recht hebt geplakt, had je daar hulplijntjes voor gemaakt of zo?
Bij mij komt het vaak een beetje scheef op de taart.
Heel mooi! Sjiek en stijlvol!
Bedankt!! De druppels plak ik er zo op. Wel even goed kijken natuurlijk want anders gaat het idd scheef
Wat een mooi bruidstaartje!
De topper is leuk gedaan met de letters ën hetzelfde malletje wat je voor de rest gebruikt hebt!
Dat vind ik echt goed bedacht!
Ook leuk dat je bloemetjes en hartjes door elkaar hebt gebruikt op de rand en een beetje over elkaar hebt geplakt!
En ik vind het knap dat je die 'druppels' zo recht hebt geplakt, had je daar hulplijntjes voor gemaakt of zo?
Bij mij komt het vaak een beetje scheef op de taart.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Kleine bruidstaart