Onderwerp: En nog meer ruffles!
Voor de schoonouders van een van mijn zoons, ter gelegenheid van hun 30 jarig huwelijk en hun beider verjaardagen. Gevuld met bananencreme en witte chocomousse, appel kaneel met rozijnen en appeltaart kaneel crème.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » En nog meer ruffles!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor de schoonouders van een van mijn zoons, ter gelegenheid van hun 30 jarig huwelijk en hun beider verjaardagen. Gevuld met bananencreme en witte chocomousse, appel kaneel met rozijnen en appeltaart kaneel crème.
Wauw, ik vind hem echt zo vreselijk mooi dat ik moet blijven kijken
En wat een mooie kleuren combinatie en die vulling, heerlijk
Die ruffles geeft werkelijk zo'n leuk effect, je zei dat het wel veel werk was maar hoe bevestig je het, bekleed je de taart eerst met fondant of alleen met boter crème?
Zou het graags is willen proberen want het ziet er zo mooi uit!!
Dank je wel!
Ik bekleed de taart in de kleur van de ruffles, in dit geval wit dus en ik plak met gekookt water of eetbare lijm
De ruffles zelf zijn vrij dun, ik rol de fondant uit in een pastamachine dan zijn ze niet zo heel zwaar en vallen ze er niet af.
Je mag altijd hier komen om te zien hoe ik dat doe hoor!
Dank je wel!
Ik bekleed de taart in de kleur van de ruffles, in dit geval wit dus en ik plak met gekookt water of eetbare lijm
De ruffles zelf zijn vrij dun, ik rol de fondant uit in een pastamachine dan zijn ze niet zo heel zwaar en vallen ze er niet af.Je mag altijd hier komen om te zien hoe ik dat doe hoor!
Dank je wel, en dat zou ik best een keer super leuk vinden om bij je te mogen komen kijken, je woont hier maar een half uurtje vandaan dus dat is goed te doen
Kan altijd hoor, kunt me altijd even mailen, doen we een fröbel middag of zo....
Kan altijd hoor, kunt me altijd even mailen, doen we een fröbel middag of zo....
Super!!!!
Zou ik dan mee mogen doen woon ook in Breda en ik denk al een tijdje van, wat maakt ze toch mooie taarten en ze woont in de buurt..maar durfde niet ben ook gek op je ruffles, geeft zon chique effect!
WOW wat veel mooie ruffles!!!!
Een tijdrovend maar dankbaar werkje, het is een super mooie taart geworden!
Als we dat een keer overdag en doordeweek doen heeft de rest van het gezin er geen last van hihi
Als jullie zelf een beklede dummy of echt taartje van 15 cm meenemen en eigen fondant etc kan dat wel aan mijn eettafel een keertje
Ik vind doordeweeks ook prettig. Leuk !!
Heel erg mooi!
Wat een mooie taart weer, gaaf gedaan mooie kleur rood ook!
Dan moeten we dat maar eens doen dan!
Jammer dat ik niet in de buurt woon, anders kwam ik ook heel graag bij je langs!
Hoe heb je de ruffles zelf gemaakt.. ik heb al op internet zitten zoeken naar hoe het moet, maar het is denk jog best heel kanstig of valt dat mee? Ik wil dit van de week op een taart maken, kun je mij wat op weg helpen, jij kan het zo goed!
Ik maak,de ruffles met cirkels van dun uitgerolde fondant, het is moeilijk om uit te leggen zonder dat je het kunt zien....ik frommel de cirkels op en draai van het overschot een tuintje wat ik er dan af snijd, dan plak ik de ruffles op,de taart, of cupcake want dat kan ook.
Ik stond vandaag op de huishoudbeurs om te helpen bij de workshop stapelcupcakes en heb daar deze in elkaar gezet vanmorgen, alleen is dit in de haast met wat te dikke fondant gedaan maar zo heb je een beetje een idee
Prachtige taart, superchique
Ik vind doordeweeks ook prettig. Leuk !!
Ik heb vanmiddag Baklataart gemaild, het wordt 13 maart, meer info krijg je via haar
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » En nog meer ruffles!