1 Laatst bewerkt door stefke_noens (20-02-2015 09:18)

Onderwerp: eerste taart

Mijn allereerste taart die ik heb gemaakt voor mijn dochtertje haar verjaardag. Ik heb wel nog geen workshop gevolgd. Weet dat er nog veel moet verbeterd worden. Maar ben toch een beetje fier op mijn eerste taart. Nu ik deze site gevonden heb ga ik me toch wel wat spullen aanschaffen. Zeker een spatel en letter cijfers uitstekers.
Weet dat ook het witte lint dat niet eetbaar is op niet te veel trekt maar had niet gedacht dat ik toch zo lang eraan bezig zou zijn en zat in wat tijdnood.  =)
http://i61.tinypic.com/vmvf3c.jpg

2

Re: eerste taart

En je stapelt er meteen 3 op elkaar  :thumb:

Life can be so sweet!!

Ja. Gelukkig nog 2 dagen ervoor ontdekt dat je daarvoor dowels moet gebruiken  =)  vrees dat mijn kleine meid anders een ingezakte versie  had gekregen  :o

4

Wauw, en wat een taart, super knap gedaan en dat voor een eerste taart, dat beloofd nog wat :thumb:

wat zal je dochter blij ermee zijn en trots op haar mama :)

nog gefeliciteerd met je dochtertje :)

Dank u. Ze vond ze alleszins super lekker. Is nog maar 1 jaar dus beseft het nog niet echt. Maar mijn zoontje van 3.5 en mijn metekindje van 5 waren helemaal in de wolken ervan.  :D  zij zien natuurlijk al die fouten niet.  Voor hun was dat al geweldig. Heb toch al veel bijgeleerd met het te doen. Dus hopelijk lukt de volgende  al beter